پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۷۷۵۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۳
‌استاندار اردبیل گفت: توسعه و افزایش تخت‌های بیمارستانی به تعداد یک هزار و ۵۰۰ تخت در استان اردبیل در افق چهار ساله پیش‌بینی شده است.

شعارسال:‌استاندار اردبیل گفت: توسعه و افزایش تخت‌های بیمارستانی به تعداد یک هزار و ۵۰۰ تخت در استان اردبیل در افق چهار ساله پیش‌بینی شده است.

اکبر بهنامجو در جلسه شورای اداری استان اردبیل که همزمان با افتتاح بیمارستان امام رضا (ع) اردبیل در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: با پیگیری‌هایی که در حال انجام است به صورت همزمان ساخت بیمارستان ۵۰۰ تختخوابی نجف‌زاده و همچنین بیمارستان هزار تختخوابی اردبیل با مشارکت پیمانکاران توانمندی همچون قرارگاه خاتم‌الانبیاء از سال آینده شروع می‌شود.


وی به تأمین نیروی بیمارستان افتتاح شده پار‌س‌آباد و همچنین بیمارستان امام رضا (ع) اشاره و خاطرنشان کرد: قرار شد معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی در این زمینه مجوزهای لازم را صادر و جذب نیروهای متخصص را در سال آینده در این بیمارستان‌ها شاهد باشیم.


رئیس شورای اداری استان به پروژه عظیم پایاب سد خدافرین به میزان ۴۵ هزار هکتار اشاره کرد و افزود: با همکاری وزارت نیرو و جهاد کشاورزی این پروژه از محل صندوق توسعه ملی در حال اجراست که با توجه به گستردگی آن و اصلاح ساختاری که در سازمان جهاد کشاورزی اتفاق افتادهف امیدواریم جذب نیرو را شاهد باشیم.


بهنامجو همچنین از عملیاتی شدن پروژه‌های صنعتی، کشاورزی و گردشگری با شتاب مضاعف در مناطق مختلف استان خبر داد و گفت: ما در این شرایط سخت اقتصادی به دنبال آن هستیم تا تحولات بر اساس محورهای توسعه استان رقم بخورد تا بخش عظیمی از نارسایی‌ها برطرف شود.

کشت و صنعت با قیمت نازل فروخته شده است


نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس نیز در این جلسه اظهار کرد: کشت و صنعت مغان با قیمت نازلی فروخته شده در حالی که قیمت واقعی کشت و صنعت مغان بیش از ۴ هزار میلیارد تومان است این بنگاه اقتصادی به یک هزار و ۸۵۰ میلیارد تومان به فروش رفته است.


شکور پورحسین به تعامل و همگرایی مجلس و دولت در حل مشکلات جامعه اشاره کرد و گفت: اقتصاد ما از آن جهت که نفتی، دولتی، رانتی و غیرشفاف است با بحران‌های جدی روبروست، به طوری که در خروج دولت از تصدی‌گری قرار بود به ارزش ۲ هزار میلیارد تومان پروژه عمرانی به بخش خصوصی واگذار شود اما به دلایل مختلف این کار انجام نشده است.


وی افزود: اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی به دلایل مختلف با ضعف و کاستی روبرو شده و از همین روی مجلس تصمیم گرفته تا تحقیق و تفحص را از سازمان خصوصی‌سازی به دلیل ضعف مفرط در این سازمان انجام دهد که گزارش اخیر دیوان محاسبات نیز حکایت از این انحراف در ارزش‌گذاری بنگاه‌های اقتصادی دولت دارد.


نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس خاطرنشان کرد: هر چند ما با اصل واگذاری‌ها موافق هستیم اما نباید به بهانه‌های مختلف اموال دولتی به تاراج برود و قطعاً سعی ما بر این است تا بازنگری در قیمت واگذاری شرکت‌ها و بنگاه‌های دولتی نظیر کشت و صنعت انجام شود.


پورحسین به قول مساعد وزیر نیرو در بازنگری مدیریت بهینه منابع آب در کشور اشاره کرد و گفت: باید نظام بهره‌برداری از پایاب سدها و همچنین تقسیم منابع آب بین حوزه‌ای به درستی انجام شود که سعی داریم این مساله را از طریق وزارت نیرو و با همگرایی و وحدت نمایندگان به جد دنبال کنیم.

شعارسال ، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار17 بهمن ، کدخبر: 97111709369،www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۸
0
0
افق 4 ساله اگه 40ساله نشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین