پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۷۶۷۴
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۲
مدیر آموزش و پرورش گچساران گفت: تمامی مدارس این شهرستان به دلیل شدت بالای ریزگردها امروز تعطیل اعلام شد.
شعار سال: مدیر آموزش و پرورش گچساران گفت: تمامی مدارس این شهرستان به دلیل شدت بالای ریزگردها امروز تعطیل اعلام شد.

سید ظهیرالدین پورالحسینی افزود: تمام مدارس این شهرستان امروز بیست سوم اردیبهشت ماه شهرستان بدلیل شدت بالای ریزگردها تعطیل شد.

وی با بیان اینکه کمیته بحران فرمانداری گچساران در شروع فعالیت آموزشی مدارس به آموزش و پرورش این شهرستان اعلام کرد مدارس تعطیل شود، اظهارداشت: آموزش و پرورش نیز در همان دقایق اول، مدارس این شهرستان را تعطیل کرد.

مدیر آموزش و پرورش گچساران افزود: این شهرستان دارای 300 مدرسه و حدود 25 هزار دانش آموز است که تمامی این مدارس امروز تعطیل هستند.

پورالحسینی در پاسخ به این سوال که اگر شدت ریزگردها ادامه داشته باشد شما چه کار خواهیدکرد؟ هم خاطرنشان کرد: اگر کمیته بحران فرمانداری گچساران به ما اعلام کند که مدارس باید تعطیل شود بطور حتم مدارس را تعطیل می کنیم.

وی گفت: اگر مدارسی می خواستند آزمونی برگزار کنند و اکنون بخاطر ریزگردها نتوانسته اند این آزمون ها در روزهای آینده برگزار خواهد شد.

سرپرست محیط زیست شهرستان گچساران هم تاکید کرد: غلظت ریزگردها هفت برابر حدمجاز خود است.

ولی رمضانی به ایلنا در گچساران گفت: غلظت ریزگردها دید را به پایین ترین حد خود رسانده و صبح امروز به 990 نزدیک به هزار رسیده است.

وی حد مجاز غلظت ریزگردها را 150 عنوان و خاطرنشان کرد:‌ کسانی که دچار بیماری های تنفسی هستند به هیچ عنوان از منزل خارج نشوند.

شهرستان گچساران از شهرستان های گرمسیری استان کهگیلویه و بویراحمد است که با یاسوج مرکز استان حدود 130 کیلومتر فاصله دارد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار: 23 اردیبهشت 1397، کدخبر: 621977 ، www.ilnanews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین