پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۷۷۵۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۱:۳۱
منابع فلسطینی اعلام کردند که در جریان حملات شب گذشته جنگنده های صهیونیستی به غزه، دست کم 12 فروند موشک به سمت زمین های کشاورزی فلسطینیان در بیت حانون شلیک شده است.

شعارسال: به نقل از رسانه های فلسطینی، جنگنده های رژیم صهیونیستی شب گذشته (شنبه) در چندین نوبت شهر بیت حانون واقع در شمال نوار غزه را بمباران کردند.

منابع فلسطینی اعلام کردند که در جریان حملات شب گذشته جنگنده های صهیونیستی به غزه، دست کم 12 فروند موشک به سمت زمین های کشاورزی فلسطینیان در بیت حانون شلیک شده است.

براساس این گزارش، بمباران با شلیک دو فروند موشک از سوی هواپیماهای شناسایی رژیم صهیونیستی آغاز شد و پس از آن دست کم 10 موشک دیگر توسط جنگنده های ارتش صهیونیستی به سمت زمین های کشاورزی فلسطینیان در نزدیکی پژوهشگاه کشاورزی بیت حانون شلیک شد که باعث وارد آمدن خسارت های زیادی به این منطقه شد، اما هنوز از خسارت های جانی احتمالی خبری منتشر نشده است.

رسانه های فلسطینی گزارش دادند که مقاومت فلسطین با مسلسل های سنگین با جنگنده های صهیونیستی مقابله کرد که در نهایت آنها مجبور به ترک آسمان منطقه شدند.

از سوی دیگر، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی ضمن تایید این خبر، مدعی شد که ارتش رژیم اشغالگر یک تونل مقاومتی در منطقه بیت حانون را کشف و آن را بمباران کرده است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری قدس ، تاریخ انتشار: 23 اردیبهشت 1397، کد خبر: 311675، www.qodsna.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۶
0
0
رژیم صهونیستی باید بداند که سزای این جنایت هایش را به زودی در این دنیا خواهد دید
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین