پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: ۱۲۸۲۷۷
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۶
با تشکر،سرویس با بینندگان، مطلب زیر توسط یکی از کاربران تابناک و از طریق ایمیل اختصاصی با بیینندگان ( karbar@tabnak. ir ) برای سایت ارسال شده است.

شعار سال: تابناک بر حسب کارکرد رسانه ای خود، تلاش خود را برای پاسخگویی سازمان و مسئولان مرتبط با این درخواست به عمل آورد که نتیجه این پیگیری در قالب گزارش زیر برای اطلاع مخاطب محترم منتشر می گردد.

طرح مشکل:

بنده یکی از مشتریان شما هستم که بیش از 10 سال پیش یعنی سال 1385 از نمایندگی شرکت سیهاوی، یک عدد ماشین لباس شویی خریداری کردم که پس از چند سال به علت بسته شدن درب ماشین و تماس با نمایندگی، به خیر و خوشی مشکل حل شد و رضایت ما به دست آمد و خشنود از این بودیم که بالاخره هستند شرکت هایی در ایران که با یک تماس تلفنی به داد مردم می رسند و مشکل خریدشان را رفع می کنند.اما ...
حدود کمتر از یک ماه پیش از عید (1396) ماشین لباس شویی ما به تعمیرات نیاز پیدا کرد و به دنبال آن با تماس با این شماره (81016(که در تلفن گویا خود را شرکت سیحاوی معرفی می کند، درخواست فرستادن یک تعمیرکار را کردیم که با روی خوش قول همکاری دادند و اتفاقا تعمیرکاری به نام آقای کریم زاده به درب منزل ما آمد (شماره همراهشان هم دارم) و پس از دیدن ماشین و تشخیص خرابی گفتند که فنر ماشین مشکل دارد و باید مخزن ماشین از بازار خریداری شود و یک هفته دیگر برایتان می آورم. بماند که یک هفته ایشون شد دو هفته و عید و تعطیلات عید و پس از عید و هفته آخر فروردین و دست آخر هم که عصبانی شدم که چرا جواب درست نمی دهید، گفتند بروید و شکایت کنید تا به مشکلتان رسیدگی شود.
آیا این انصاف است، من مشتری که به امید خریداری کردن یک ماشین مارک معتبر اینگونه بازیچه دست کارمندان این شرکت شوم؟ این است مزد اعتماد ما به خریداری کالا از یک مارک و نمایندگی معروف جهانی؟حالا پس از دو ماه سردرگمی و الاف شدن، بهتر آن دیدم که مشکل خود را با سایت شما که سایت مردمی است و به مشکلات رسیدگی می کند، در میان بگذارم. شاید بتوانید شما دست کم شکایت مرا به مدیران این شرکت برسانید تا ببینند که کارمندانشان چگونه جواب مشتریانشان را می دهند و این گونه ما را درمانده می کنند و ماه ها به دنبال خود می کشانند؟

پاسخ:

باسلام واحترام

ضمن تشکر و قدردانی از مجموعه خبرگزاری تابناک و حسن نیت آن مجموعه محترم به عرض می رساند، در پاسخ به نامه شماره 113/488 مورخ 96/02/02 از آنجاییکه مجموعه سیهاوی با بیش از پانزده سال خدمت صادقانه به مشتریان در راستای تحقق استانداردهای روز جهانی، سعی داشته تا گام کوچکی در آبادانی و تعالی ایران اسلامی بردارد و از طرفی با توجه به اینکه این مجموعه تحت پوشش اتحادیه لوازم خانگی می باشد. لذا خواهشمند است در صورت بروز هرگونه مسئله یا عدم تعهد شرکت به مفاد ضمانتنامه، از طریق نهاد مذکور پیگیری ها صورت پذیرد. ضمن اینکه اگر عنایت داشته باشید در بند 8 ضمانتنامه صراحتا موضوع طولانی شدن زمان تامین برخی از قطعات قید شده است و این امر اجتناب ناپذیر است و موضوع مطروحه مشتری مذکور نیز از این امر مستثنی نخواهد بود.

ومن الله توفیق

مدیر عامل-میثم سیهاوی

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت تابناک، تاریخ 11 اردیبهشت 96، کد مطلب: 689940: www.tabnak.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین