پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۸۳۳۲
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۵
رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: اگر برنامه ریزی‌های دقیق و به موقع انجام شود پروژه تقاطع بزرگ آذربایجان تا پایان سال ۹۷ تحویل داده خواهد شد.
شعار سال: رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: اگر برنامه ریزی‌های دقیق و به موقع انجام شود پروژه تقاطع بزرگ آذربایجان تا پایان سال ۹۷ تحویل داده خواهد شد.
رسول اصغرزاده ، با اشاره به زمان افتتاح پروژه آذربایجان اظهار داشت: این پل یکی از بزرگ‌ترین  و مهم‌ترین تقاطع غیر هم سطح شهر ارومیه است که دارای 4 باند و در 4 فاز تعریف شده که فقط یکی از این فازها مورد استفاده قرار گرفته است.

وی افزود: فاز نخست این پروژه چندی پیش افتتاح شد و مورد استفاده مردم ارومیه قرار گرفته است و فاز 2 در عید فطر و فاز 3 در هفته دفاع مقدس و فاز 4 آن نیز در دهه فجر تحویل داده می‌شود.

اصغر زاده گفت: عامل اصلی تأخیر در افتتاح پروژه بزرگ آذربایجان رکود اقتصادی حاکم بر کشور و کمبود بودجه و شرایط مالی شهرداری ارومیه است.

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه خاطرنشان کرد: از سال 93 اقتصاد کشور با رکود مواجه شده و درآمد شهرداری ارومیه بر اثر همین عامل کاهش یافته و سبب شد پروژه غیر هم سطح آذربایجان با کمبود بودجه مواجه شود و در زمان پیش بینی شده افتتاح نشود.

وی تصریح کرد: همچنین این پل عامل اصلی کاهش ترافیک از سمت جنوب استان در ارومیه شده و اگر کمربند میانی شهر نبود، با این تعداد ماشین نمی‌توانستیم از قفل ترافیک که هر شب در این منطقه اتفاق میافتاد خارج شویم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 26 اردیبهشت 1397،  کدخبر: 1726947 ، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین