پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۶۲۴۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۴
رئیس شورای شهر ارومیه گفت: برای نوسازی و بازسازی بافت حاشیه‌ای و سکونت‌گاه غیررسمی، شورای شهر برای داوطلبین تا ۱۰۰ متر پروانه رایگان اعطا می‌کند.
شعار سال: رئیس شورای شهر ارومیه گفت: برای نوسازی و بازسازی بافت حاشیه‌ای و سکونت‌گاه غیررسمی، شورای شهر برای داوطلبین تا ۱۰۰ متر پروانه رایگان اعطا می‌کند.

رسول اصغرزاده درباره‌ معضلات حاشیه‌نشینی در ارومیه اظهار داشت: جاذبه‌هایی موجود در شهرهای بزرگ سبب ایجاد رغبت در مردم کم برخوردار از امکانات شده و در نهایت سبب مهاجرت افراد به این مناطق می‌شود، این مهاجرین با توجه به شرایط مالی خود اولین مکانی که برای سکونت انتخاب می‌کنند حاشیه شهر است.

وی تصریح کرد: تمام ارکان مرتبط از قبیل وزارت راه و شهرسازی، شوراها و شهرداری‌ها برای ساماندهی این معضلات اقداماتی را انجام داده‌اند، دولت نیز بودجه‌ای مشخص برای ساماندهی و نوسازی بافت‌های فرسوده و تاریخی حاشیه‌ها اختصاص داده است.

اصغرزاده گفت: در صورت تحقق برنامه‌های دولت و تأمین اعتبار سهم شهرداری در حوزه‌ی حاشیه‌نشینی، شورای شهر حاضر است پروانه‌ شهرداری را رایگان صادر کند.

رئیس شورای شهر ارومیه خاطرنشان کرد: به دلیل اینکه تعاریف دستخوش تغییر هستند و دولت تعاریف مختلفی از سکونت‌گاه غیررسمی ارائه می‌دهد محاسبه آمار با مشکل مواجه می‌شود.

اصغرزاده با تأکید بر اینکه خود مردم باید برای نوسازی رغبت داشته باشند تصریح کرد: برای نوسازی و بازسازی بافت حاشیه‌ای و سکونت‌گاه غیررسمی، شورای شهر برای داوطلبین  تا  100 متر پروانه رایگان می‌دهد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 13 مرداد 1397 کدخبر: 1792229 ، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۶
0
0
ا.ف75
نوسازی ها واقعا با رویکردی که دولت وقت داشت واقعا با سرعت انجام شده
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین