پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۳۶۹۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۱
فرسودگی اماکن مسکونی منطقه شهریار ارومیه در بافت مرکزی شهر ضمن آنکه مشکلات متعدد اجتماعی پدید آورده با کوچک‌ترین تلنگری به ویرانه تبدیل می‌شود بنابراین این موضوع امنیت روانی و جانی شهروندان را تهدید می‌کند.
شعارسال:فرسودگی اماکن مسکونی منطقه شهریار ارومیه در بافت مرکزی شهر ضمن آنکه مشکلات متعدد اجتماعی پدید آورده با کوچک‌ترین تلنگری به ویرانه تبدیل می‌شود بنابراین این موضوع امنیت روانی و جانی شهروندان را تهدید می‌کند.

کوی شهریار این شهر که به موازات خیابان حافظ یک و دو امتداد یافته و تا فلکه زنجیر ادامه می‌یابد یکی از قدیمی‌ترین محلات ارومیه است که با کوچه‌های تنگ و باریک به هم متصل است و منازل شهروندان در این منطقه در قطعات خورد و ریز و بعضاً 40 پنجاه متری ساخته شده است.

کوی شهریار یک که از مجاورت ساختمان‌های استانداری، شهرداری و شورای شهر ارومیه آغاز می‌شود جزو فرسوده‌ترین بافت‌های ارومیه است به طوریکه شهروندان ساکن در این منطقه به دلیل تراکم جمعیتی بالا و حجم زیاد تردد خودروها در هسته مرکزی شهر همیشه با مشکل روبرو هستند.

در سال‌های اخیر توجه چندانی به نوسازی و بازسازی خانه‌های این منطقه از شهر ارومیه نشده و کماکان بسیاری از خانه‌های فرسوده در این منطقه در خطر فروریزی قرار دارند.

گوشه‌هایی از وضعیت ناخوشاند بافت فرسوده منطقه شهریار یک ارومیه را از زاویه دوربین عکاس تسنیم ببینید.










شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار 20 خرداد97، کدخبر: 1744627 ، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۱
0
0
در تهران این رفع فرسودگی های خیلی بهتر رو به درست شدن قرار گرفته..چرا باید بین سلامت جانی استان ها تفاوت قائل شد؟
این عدالته؟
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۵
0
0
خوب باید دولت بانک ها رو وادار به وام دادن به این مردم بکنه وگرنه هیچ راهی برای درست شدن نیست
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین