پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۹۰۹۳
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۵
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: خانواده‌ها کودکانشان را کارآفرین تربیت کنند.
شعار سال: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: خانواده‌ها کودکانشان را کارآفرین تربیت کنند.

علی آشتاب ، اظهار کرد: خانواده‌های کم درآمد نیاز به دسترسی درآمد سریع دارند پس باید مشاغلی برای آنها تعریف شود که دارای این خصوصیت باشند.

وی ادامه داد: برای همین باید در قالب مشاغل خرد و خوداشتغالی برای آنها شغل ایجاد کرد.

آشتاب یکی از گرفتاری‌های اصلی جامعه را نداشتن مهارت عنوان کرد و گفت: ممکن است بازار پذیرای رشته فرد فارغ‌التحصیل نبوده و فرصتی برای آن وجود نداشته باشد برای همین لازم است در کنار تحصیلات دانشگاهی و آکادمیک دنبال کسب مهارت نیز باشند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان بیان کرد: فرد در کنار رشته خود می‌تواند تخصصی را فرا بگیرد و باید در افراد تغییر نگرش ایجاد شود.

وی با بیان اینکه نگرش‌ها از پشت میز نشینی باید تغییر کند، ادامه داد: باید جامعه به سمت کارآفرینی حرکت کند و دولت موظف است مشوق‌های لازم را در راستای تسهیل شرایط فراهم کند تا منجر به بهبود فضای کسب و کار شود.

آشتاب تصریح کرد: خانواده‌ها نیز می‌بایست از همان دوران کودکی فرزند خود را به سمت مسیر کارآفرینی هدایت کنند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 30 اردیبهشت 1397، کدخبر: 97023016348 ، www.isna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین