پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۹۱۲۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۴
عضو شورای شهر شیراز گفت: فردی ذی‌نفوذ در شیراز اقدام به تخریب و ساخت‌وساز در باغات می‌کرد که البته مجوز قانونی هم داشت، اما مجوز را با دور زدن قانون اخذ کرده بود.
شعار سال: عضو شورای شهر شیراز گفت: فردی ذی‌نفوذ در شیراز اقدام به تخریب و ساخت‌وساز در باغات می‌کرد که البته مجوز قانونی هم داشت، اما مجوز را با دور زدن قانون اخذ کرده بود.

مهدی حاجتی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه شورای پنجم در یک شرایط بحرانیِ اشباع ساخت‌وساز و رکود مسکن و از طرفی حجم بالای مطالبات مردمی، مدیریت شورا را برعهده گرفت، اظهار داشت: طرح مطالعات جامع اقتصادی شهر شیراز توسط یکی از اساتید مطرح کشوری در حال انجام است که مبنای آن، سوق دادن شهر شیراز به سمت اقتصاد سبز و پایدار است.

وی ادامه داد: شهرداری شیراز در سال‌های آینده باید به جای شهرفروشی بتواند از رویدادهای شهری، ملی و جهانی میزبانی کند تا از این راه تولید ثروت کند؛ این رویدادها طوری پیش‌بینی شده که برگزاری آن تضاد و تعارضی با ارزش‌های فرهنگی و دینی نداشته باشد.

این عضو شورای شهر شیراز افزود: شهر شیراز در حوزه آی‌تی دارای استعداد و توانمندی‌هایی است که مغفول واقع شده و باید میزبانی را در این حوزه هم تقویت کنیم.

حاجتی تصریح کرد: ما به انقلاب صنعتی دیر رسیدیم و در حوزه آی‌تی هم عقب ماندیم، در حال حاضر جامعه جهانی تصمیم گرفته از ضررهای صنایع دوری کند اما مدیران ایران می‌آیند و صنایع را به شهرها نزدیک می‌کنند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه، امور حقوقی و املاک شورای شهر شیراز با اشاره به اینکه 2 هزار و 800 میلیارد تومان پروژه نیمه‌تمامِ کلنگ‌زنی شده از مدیریت قبلی شهر باقی مانده بود، خاطرنشان کرد: چون شو اجتماعی پروژه‌ها از قبل ایجاد شده بود و مردم نیز منتظر تکمیل آن‌ها بودند، امکان توقف نبود و ما نیز ناچار بودیم که در بودجه سال جاری به بخش عمرانی توجه بیشتری داشته باشیم؛ برای جبران کسری بودجه هم دریافت مطالبات و معوقات شهرداری شیراز از دولت را پیش‌بینی کردیم.

حاجتی به موضوع تخریب باغات شیراز هم اشاره کرد و ابراز داشت: فرد ذی‌نفوذی در شیراز اقدام به تخریب و ساخت‌وساز در باغات می‌کرد که البته مجوز قانونی هم داشت، اما مجوز را با دور زدن قانون و دستکاری در قانون اخذ کرده بود که ما هم دیروز برای سومین‌بار دستور توقف ساخت‌وساز یکی از باغات را از دادستانی شیراز گرفتیم و به دنبال سازوکارهای قانونی و شناسایی خلأهای موجود در قانون هستیم تا با ویژه‌خواری مقابله شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 30 اردیبهشت 1397، کدخبر: 13970230000567 ، www.farsnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۳۰
0
0
این که یک فرد بتونه با نفوذ در یک شهر به بزرگی شیراز قانون رو دور بزنه نشون دهنده عدم نظارت صحیح شورا بر شهردارینه
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۹
0
0
خوب شورای شهر به عنوای شورای ناظر مربوط بیاید و جلو ای نزانت بازی ها را بگیرد
م.ص76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین