پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۹۴۱
تاریخ انتشار : ۰۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۳
دیوید کامرون نخست وزیر انگلیس روز یکشنبه اول فروردین 1395 با انتشار پیامی خطاب به جوامع ایرانیان، فرارسیدن نوروز را تبریک گفت و بر گسترش روابط لندن باتهران تصریح کرد.

شعار سال: در این پیام آمده است: خطاب به تمام جوامع ایرانی که نوروز را اینجا در انگلستان جشن می گیرند؛ من می خواهم از شما به دلیل کمکی که به کشور ما می کنید تشکر کنم.

وی افزود: از تحصیلات و تجارت تا انواع هنر و خدمات عمومی، شما به بزرگ شدن انگلستان کمک می کنید و همچنان که شما ارزش های نوروز، شامل صلح، همبستگی و مصالحه را منعکس می کنید، بدانید که این نتیجه روح این ارزش ها است، که ایران و انگلستان در طول 12 ماه گذشته گام های مهمی را در جهت گسترش روابطمان برداشته اند.

کامرون در ادامه پیام تبریک خود گفت: ما سفارت هایمان را بازگشایی و یک توافق هسته ای تاریخی را اجرایی کردیم. هر دو رییس جمهور، یعنی روحانی و من متعهد هستیم که با تکیه بر این روابط، به نفع همه مان تلاش کنیم.

نخست وزیر انگلیس ادامه داد: برای خانواده ها و دوستانی که برای این مراسم مهم گردهم می آیند، نوروز زمانی است هم برای مرور سال گذشته و هم برای نگاه به آنچه در سال 1395 پیش خواهد آمد. هرجایی که در جهان نوروز را جشن می گیرید، برایتان آرزوی یک سال جدید شاد، سرشار از سلامتی و آرامش دارم.

نخست وزیر انگلیس در انتهای پیام خود نوشت: هر روزتان نوروز، نوروزتان پیروز.

با اندكي اضافه و تلخيص برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 1 فروردین 1395، کد مطلب: 82008638 (5238671):www. irna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین