پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۸۸۸
تاریخ انتشار : ۰۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۶
همزمان با فرا رسیدن سال نو معاون اول رییس‌جمهور با انتشار پیامی در فضای مجازی سال جدید را به مردم تبریک گفت.

شعار سال: متن پیام نوروزی اسحاق جهانگیری، معاون اول رییس‌جمهور که در صفحه شخصی او در شبکه اجتماعی اینستاگرام منتشر شده، به شرح زیر است:

«برآمد باد صبح و بوی نوروز

به کام دوستان و بخت پیروز

مبارک بادت این سالو همه سال

همایون بادت این روز و همه روز

عیدی دیگر رسید و سالی نو آغاز شد.سالی که ان شاالله نیکویی از بهارش پیدا شده است. مردم شریف و بزرگوار ایران، اسفند ماه را با حماسه مشارکت و رقابت در انتخابات مقدمه بهار کردند و نشان دادند که قدرت رأی و انتهاب ملت هم میتواند پشتوانه«اقتدار ملی» و هم «گشاینده چشم انداز امید»برای ملت و دولت باشد.

امیدوارم سال ۹۵ طلیعه ای بر این چشم انداز نو باشد و نوروز امسال، روز نو شدن زندگی یکایک شهروندان ایرانی و ایرانیان در دور و نزدیک جهان گردد.

از خدای بزرگ در این لحظه ها و روزهای مبارک می خواهم که به یمن این طراوت و زندگی دوباره«تاریخ» و «طبیعت» و «فرهنگ»، فضای شادی، دوستی، آشتی، گفت‌و‌گو، امید، خرد و زیبایی را در پهنه ایران عزیزمان و در آشکار و پنهان جامعه گشاده‌تر فرماید.

یا محول الحول و الاحوال، حول حالنا الی احسن الحال»


با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تاريخ انتشار: 1 فروردین 1395، کد خبر: 95010100021 ، www.isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین