پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 16
کد خبر: ۱۳۱۲۱۲
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۸
کل تسهیلات پرداختی به بخش‌های اقتصادی در فروردین ماه سال ۱۳۹۷ بالغ بر ۲۵ هزار میلیارد تومان است که در مقایسه با فروردین ماه سال گذشته ۱۴٫۸ درصد افزایش داشته است.

شعار سال: آمارها نشان می‌دهد سهم تسهیلات پرداختی به بخش‌های کشاورزی و صنعت و معدن در فروردین ماه امسال نسبت به فروردین ماه سال گذشته کاهش یافته است. اما این سهم به کدام بخش اقتصادی تزریق شده است؟

 بر اساس آمارهای منتشره از سوی بانک مرکزی در یک ماه ابتدای سال جاری تعداد ۲۰۴ هزار و ۹۳۵ فقره تسهیلات به بخش‌های اقتصادی پرداخت شده که نسبت به فروردین ماه سال گذشته ۲۴٫۸ درصد افزایش یافته است.

کل تسهیلات پرداختی به بخش های اقتصادی در فروردین ماه سال ۱۳۹۷ بالغ بر ۲۵ هزار میلیارد تومان است که در مقایسه با فروردین ماه سال گذشته ۱۴٫۸ درصد افزایش داشته است.

بیشترین میزان تسهیلات پرداختی در بخش خدمات صورت گرفته است به طوری که بانک‌ها و موسسات اعتباری با پرداخت ۱۱۲ هزار و ۴۴ فقره تسهیلات به ارزش ۱۱٫۵ هزار میلیارد تومان معادل ۴۴٫۸ درصد از کل تسهیلات خود را به این بخش اختصاص داده‌اند. تسهیلات پرداختی به بخش خدمات با افزایش ۲۲ درصدی نسبت به فروردین ماه سال گذشته مواجه بوده است.

بخش صنعت و معدن نیز با ۷٫۳ هزار میلیارد تومان تسهیلات دریافتی ۲۸٫۶ درصد از کل تسهیلات پرداختی توسط بانک‌ها و موسسات اعتباری را به خود اختصاص داده است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تجارت، تاریخ انتشار 8 خرداد 97، کد مطلب: 15307، www.tejaratnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین