پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۱۵۶۵
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۵
مدیرکل نظام مدیریت دارایی‌های فیزیکی وزارت نفت گفت: در گذشته تعمیر و نگهداری تجهیزات صنعت نفت در اختیار شرکت‌های خارجی بوده اما اکنون بخش عمده آن توسط نیروهای ایرانی انجام می‌شود. علیرضا اصل‌عربی در نشست خبری که به مناسبت اولین کنفرانس بین‌المللی مدیریت یکپارچگی دارایی‌ها در نفت و گاز در بخش ساحل و فراساحل برگزار شد، در مورد وضعیت تجهیزات نفتی در بخش ساحل و فراساحل گفت: میزان نقص‌هایی که در این بخش رخ می‌دهد نسبت به نرم‌های جهانی حداقل دو برابر بالاتر است.

شعار سال: مدیرکل نظام مدیریت دارایی‌های فیزیکی وزارت نفت گفت: در گذشته تعمیر و نگهداری تجهیزات صنعت نفت در اختیار شرکت‌های خارجی بوده اما اکنون بخش عمده آن توسط نیروهای ایرانی انجام می‌شود. علیرضا اصل‌عربی در نشست خبری که به مناسبت اولین کنفرانس بین‌المللی مدیریت یکپارچگی دارایی‌ها در نفت و گاز در بخش ساحل و فراساحل برگزار شد، در مورد وضعیت تجهیزات نفتی در بخش ساحل و فراساحل گفت: میزان نقص‌هایی که در این بخش رخ می‌دهد نسبت به نرم‌های جهانی حداقل دو برابر بالاتر است.

وی با بیان اینکه نظام‌نامه مدیریت دارایی‌های فیزیکی صنعت نفت در سال ۱۳۹۳ به تصمیم وزیر نفت تهیه و به همه شرکت‌های مربوطه ابلاغ شد، گفت: در این نظام‌نامه اصول نگهداری، بازرسی و نگهداری بهینه تاسیسات مورد بررسی قرار گرفته است و کمک می‌کند از تاسیسات برای مدت طولانی نگهداری شود. وی با تاکید بر اینکه وضعیت نگهداری و تعمیرات صنعت نفت در بخش خشکی مطلوب‌تر است، گفت: در بخش خشکی از تجربه شرکت‌های خارجی استفاده کردیم؛ اما این موضوع در بخش ساحل و فراساحل بومی نشده است و امسال در راستای شعاری که تعیین شده و در راستای حمایت از کالای ایرانی امیدواریم این بخش هم بومی شود و از دانشگاه‌ها و کارشناسان در کشور استفاده کنیم. مدیرکل نظام مدیریت دارایی‌های فیزیکی وزارت نفت ادامه داد: در این راستا شرکت‌های توانمند در این زمینه را تغییر ماموریت می‌دهیم تا از ساخت به سمت نگهداری حرکت کنند. در واقع هدف افزایش عمر تجهیزات با حفظ یکپارچگی و حداکثری تولید است. همچنین دراین راستا مشاغل بلندمدت تعریف خواهد شد و تصدیگری دولت کاهش خواهد یافت و ظرفیت برای بخش خصوصی ایجاد می‌شود. وی با تاکید بر اینکه قسمت فراساحل صنعت نفت توسط نیروهای ایرانی اداره می‌شود، گفت: این کنفرانس ما را از لحاظ دانشی حمایت می‌کند و سعی می‌شود برای نگهداری و تعمیرات نظام یکپارچه تعریف شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از روزنامه دنیای اقتصاد ، تاریخ انتشار 9 خرداد 97، کدمطلب:۳۳۹۴۶۵۷، www.donya-e-eqtesad.com


اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین