پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۱۷۳۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۶:۳۸
افراد مشهوری که امروز در صحنه سیاست در حال فعالیت هستند، روزی مانند مردم عادی و فارغ از هر شهرتی روزگار کودکی را پشت سر گذاشته‌اند.
شعارسال: اگر نگاهی به اخبار سیاسی یا بین الملل در رسانه‌های مختلف بیاندازیم اسامی افراد مشهوری به چشممان می‌خورد که هر کدام در گوشه ای از جهان سکان امور سرزمینی را بر عهده گرفته اند و با سیاست‌های غلط یا درست در حال فرمانروایی هستند.

افرادی که امروزه نامشان به نیکی یا بدی در اذهان عمومی حک شده و این موضوع به سیاست ها و عملکرد آنها باز می‌گردد،بنابراین بازتاب هر تصمیم یا اقدامی از سوی این اشخاص در جهان موجب می‌شود تصویری مثبت یا منفی از خود در ذهن مردم دنیا به جا بگذارند.

برخی از آنها به آباد کردن زبانزد عام و خاص هستند و بعضی دیگر به ویران نمودن سرشناسند، اما خوب یا بد همه این افراد که اکنون قدرتی در دست دارند و بر تخت سطلنت نشسته اند روزی مانند انسان‌های عادی به دور از سیاست، زندگی معمولی خود را می‌گذراندند البته ناگفته نماند که میان این لیست بلند بالا برخی از افراد مذکور در حال حاضر زنده نیستند و برخی هم دوران حکومتشان به سر آمده که متعاقبا از قدرت کناره گیری کرده اند.

در این مطلب صحبت از روزی است که هیچ کسی این اشخاص را نمی شناخت و رسانه‌های جهان نیز تصویری از آنها پخش نمی ‌کردند اما حالا خبرنگاران در گوشه و کنار دنیا امور کاری و زندگی شخصی‌ این افراد مشهور زیر ذره بین گذاشته اند و در کمین شکار لحظه ها هستند.

در ادامه نگاهی به تصاویر منتشر شده در پایگاه خبری "الیوم السابع" می اندازیم که دوران کودکی یا جوانی برخی شخصیت های مشهور جهان را به تصویر کشیده است.

عبدالفتاح السیسی رئیس جمهور مصر

پاپ فرانسیس

آنگلا مرکل صدد اعظم آلمان

کیم جونگ اون رهبر کره شمالی


بشار اسد رئیس جمهور سوریه

اسامه بن لادن بنیانگذار گروه تروریستی القاعده

رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه

الیزابت دوم ملکه انگلیس

ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه

باراک اوباما رئیس جمهور سابق آمریکا و همسرش

تونی بلر نخست وزیر سابق انگلیس

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان ، تاریخ انتشار: 10 خرداد 1397 ، کدخبر: 6550485 ، www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۲
0
0
خیلی عکس های جالبی از دوران جوانی این شخصیت ها بود
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین