پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۸۰۶۹
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۷
قبلا تصور می‌شد کیم جونگ اون و ری سل جو دو فرزند دارند. با این حال، در سپتامبر ٢٠١٧ گزارش‌ها نشان می‌دهند فرزند سومی هم وجود دارد. سازمان‌های اطلاعاتی کره‌جنوبی مدارکی در اختیار دارند که این دیکتاتور و همسرش در‌ سال ٢٠١٠ فرزند پسری به دنیا آورده و جونگ اون درحال آماده کردن پسرش برای اداره دیکتاتوری بعدی کره است.
شعارسال: دونالد ترامپ و کیم جونگ اون قرار است به‌زودی در سنگاپور برای نخستین‌بار دیدار تا درخصوص برنامه هسته‌ای کره‌شمالی مذاکره کنند. شاید به جرأت بتوان گفت که دیدار این دو درواقع دیدار عجیب‌ترین رهبران جهان به شمار می‌رود.

روزنامه شهروند نوشت: هر یک از این دو در دنیایی از حاشیه و عادات و رفتار عجیب و غریب زندگی می‌کنند.

پدر اون در روسیه به دنیا آمده

به سختی می‌توان تصور کرد که کیم جانگ ایل به‌عنوان رهبر سرسخت کره‌شمالی در جای دیگری در دنیا زندگی کرده باشد. در حقیقت، این دیکتاتور پیشین در آن‌طرف مرزهای روسیه به دنیا آمده است. به گفته مجله تایم، نام شناسنامه‌ای او یوری ایرسنوویچ کیم است و در روستای شرقی ویاتسکوی به دنیا آمده است. پدر جونگ ایل افسر ارتش سرخ بود که بعدها استالین او را به رهبری کره‌شمالی وضع کرد.

مادر جونگ اون در اصل معشوقه پدرش بوده

با نگاهی به شجره‌نامه خانواده کیم می‌بینیم کیم جونگ ایل، پدر جونگ‌اون، دیکتاتور پیشین دو همسر و چندین معشوقه داشته است. کو یونگ هوی، مادر جونگ اون همسر دوم جونگ ایل است، با این حال خیلی‌ها معتقدند کو یونگ هوی، رقاص ژاپنی، در اصل معشوقه جونگ ایل بوده است.

رابطه‌اش با کیم جونگ ایل

کیم جونگ ایل به استفاده از تاکتیک‌های نظامی ترسناک مشهور بود، اما اطلاعات زیادی درباره رابطه‌اش با اعضای خانواده، مخصوصا با پسر کوچک و جانشینش در دسترس نیست. با این قضاوت که هر دو مرد رفتار مشابه عجیب‌وغریبی دارند، تصور می‌شود که جونگ اون پسر محبوب جونگ ایل بوده است. این‌که جونگ اون نسخه مینیاتوری پدرش است، اتفاق خوبی نیست، اما براساس گزارش‌ها،‌ جونگ اون از کودکی رفتار خشونت‌آمیزی داشته است.

هیچ‌کس اسم واقعی همسر اون را نمی‌داند

اطلاعات داخلی و خارجی خانواده کیم مخصوصا اطلاعات مربوط به ری سل جو، همسر کیم جونگ اون، به‌طور گسترده‌ای مخفی است، طوری که حتی اسم همسرش می‌تواند واقعی نباشد. نیویورک تایمز اشاره می‌کند که رژیم جونگ اون هیچ‌وقت اسم و سن ری را رسما تایید نکرده و حضور کمرنگش در انظار عمومی روشی است برای محافظت از او در برابر دنیا.

پسر پنهانی کیم جونگ اون

قبلا تصور می‌شد کیم جونگ اون و ری سل جو دو فرزند دارند. با این حال، در سپتامبر ٢٠١٧ گزارش‌ها نشان می‌دهند فرزند سومی هم وجود دارد. سازمان‌های اطلاعاتی کره‌جنوبی مدارکی در اختیار دارند که این دیکتاتور و همسرش در‌ سال ٢٠١٠ فرزند پسری به دنیا آورده و جونگ اون درحال آماده کردن پسرش برای اداره دیکتاتوری بعدی کره است.

اعضای خانواده‌اش کشته شده‌اند

ترس و خشونتی که خانواده کیم بر کره‌شمالی تحمیل می‌کنند در کمال تاسف به خانواده خودش هم رسیده است. احتمال می‌رود کیم جونگ اون دستی در ترور کیم جونگ نام برادر ناتنی‌اش دارد. این اتفاق ٢٠‌سال بعد از آن‌که ری ایل نام، یکی از اعضای فامیل در آسانسوری ترور شد، رخ داد. اعضای دیگر خانواده هم هستند که سرنوشت بهتری داشته‌اند

عمه مخفی در آمریکا

در ماه مه ‌٢٠١٦، واشنگتن پست با کو یونگ سوک، عمه کیم جونگ اون مصاحبه‌ای کرده است. سوک و همسرش کره‌شمالی را در دهه ٩٠ ترک کردند و به نیویورک آمدند تا زندگی آرامی داشته باشند. آنها همچنین با سازمان سیا که پای آنها را به آمریکا باز کرد، همکاری‌هایی داشته‌اند.

معشوقه پیشین اون اعدام شده است

در‌ سال ٢٠١٣، روزنامه‌ای متعلق به کره‌جنوبی منتشر کرد که معشوقه قبلی کیم در کره‌شمالی به دلیل نقض قوانین پورنوگرافی به ضرب گلوله اعدام شده است. او تنها کسی نیست که این‌گونه اعدام می‌شود. دوازده خواننده، رقاص و موسیقیدان هم دستگیر و کشته شدند.

ترامپ تنها می‌خوابد

براساس برخی گزارش‌ها دونالد ترامپ رابطه خوبی با همسرش ندارد. البته این مسأله بعد از فاش شدن رابطه ترامپ با استورمی دانلیز، هنرپیشه فیلم‌های مستهجن چندان عجیب نیست. درواقع ترامپ و همسرش در دو اتاق کاملا مجزا زندگی می‌کنند.

چیزبرگر خوردن در بستر خواب

گفته می‌شود که ترامپ عاشق چیزبرگر است. در کتاب آتش و خشم، وولف این ادعا را مطرح کرده است. وولف می‌نویسد که ترامپ نه‌تنها به تنهایی به خواب می‌رود بلکه یک چیزبرگر هم با خود به رختخواب می‌برد.

او سه تلویزیون در اتاق خوابش دارد

تقریبا همه رسانه‌های آمریکایی این عادت ترامپ را گزارش کرده‌اند که او تلویزیون زیاد می‌بیند. به نظر می‌رسد این عادت او موجب می‌شود که ساعات زیادی را در رختخواب به دیدن تلویزیون سپری کند. بنابراین اگر این مسأله درست باشد می‌توان توضیح خوبی برای توییت کردن ترامپ در ساعت ٤ صبح پیدا کرد.

ساعت ٦ و ٣٠ دقیقه عصر به رختخواب می‌رود

وولف در کتابش می‌نویسد که اگر ترامپ برای شام میهمان یا جلسه‌ای نداشته باشد ساعت ٦ و ٣٠ دقیقه عصر به رختخواب می‌رود. البته او ساعات زیادی را در رختخواب می‌گذراند. این عادت می‌تواند نشانه‌ای از افسردگی حاد ترامپ باشد.

در اتاقش را قفل می‌کند

گزارش شده که ترامپ قفل‌های بسیار محکمی را بر روی در اتاقش نصب کرده است. او نه‌تنها خیلی زود برق اتاقش را خاموش می‌کند بلکه بعد از آن در اتاق را قفل کرده و تمایل دارد ساعات زیادی را در انزوا و تنهایی بگذراند.

قبل از خواب به دوستانش تلفن می‌زند

ترامپ دوست دارد قبل از خواب به چند تن از دوستان صمیمی‌اش تلفن بزند. اگرچه کارکنان کاخ‌سفید معمولا با ترامپ حرف نمی‌زنند اما معنایش این نیست که او کسی را برای حرف زدن ندارد. گفته می‌شود که او در تلفن‌های شبانه‌اش به دوستانش درباره همه چیز شکایت کرده و غر می‌زند.

اتاق خیلی نامنظم و افتضاح است

وقتی که در اتاق باز است، نظافتچی باید براساس روال مشخصی وارد اتاق ترامپ شود. او حق ندارد به چیزی دست بزند مگر این‌که ترامپ اجازه دهد. حق ندارد اتاق را تمیز کند مگر این‌که ترامپ اجازه دهد. ترامپ حتی اجازه نمی‌دهد کسی تختش را مرتب کند.

خیلی فست فود دوست دارد

گزارش شده است که رژیم غذایی ترامپ به هیچ عنوان سالم نیست. به گزارش مجله تایم، او به هنگام صرف شام مقادیر زیادی سس مصرف می‌کند. برای دسر دو اسکوپ بستنی به همراه کیک شکلاتی می‌خورد. ترامپ همچنین یکی از عشاق سینه چاک مک‌دونالد است.

تنها ٤ ساعت در شبانه روز می‌خوابد

ترامپ در یک برنامه تلویزیونی گفته بود که حدود ساعت ١٢ یا یک شب می‌خوابد و حدود ساعت ٦ صبح بیدار می‌شود. اختلال در خواب و کم خوابی یکی دیگر از علایم افسردگی حاد است.

ترامپ ورزش نمی‌کند

ترامپ از میان همه ورزش‌ها تنها گلف را ترجیح می‌دهد. اما از لحاظ فعالیت بدنی به هیچ وجه به خود زحمت نمی‌دهد. شاید به همین دلیل باشد که او اضافه وزن زیادی دارد.

هیچ میانه‌ای با میوه خوردن ندارد

گزارش شده است که ترامپ هیچ علاقه‌ای به میوه خوردن ندارد. گرگ والری یکی از استراتژیست‌های ارشد بنگاه «افق سرمایه‌گذاری» به نقل یکی از ماموران امنیتی کاخ‌سفید می‌گوید که ترامپ عادات غذایی به شدت بدی دارد و تابه‌حال کسی او را درحال خوردن میوه ندیده است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از سایت تحلیلی خبری عصرایران ، تاریخ انتشار: 24 اردیبهشت 1397 ، کدخبر: 609135 ، www.asriran.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین