پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۱۸۲۸
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۸
دکتر سید موسی خادمی در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان اظهار کرد: امروزه با توجه به بحث‌ تحریم‌ها، ایجاد اشتغال و حمایت از کالای ایرانی باید به حوزه مبارزه با قاچاق توجه بیشتری داشته باشیم.
شعار سال: استاندار لرستان گفت: برای استحصال تجهیزاتی که تولید داخل ندارند سریع‌تر اقدام شود.

دکتر سید موسی خادمی در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان اظهار کرد: امروزه با توجه به بحث‌ تحریم‌ها، ایجاد اشتغال و حمایت از کالای ایرانی باید به حوزه مبارزه با قاچاق توجه بیشتری داشته باشیم.

وی در ادامه افزود: بخش عمده‌ای از موضوع مبارزه با قاچاق کالا و ارز را باید در مرز‌ها، مناطق آزاد و گمرک‌ها حل کرد.

خادمی با اشاره به اینکه خوزستان منطقه آزاد تجاری است، گفت: بعد از این منطقه لرستان اولین استانی است که کالاهای قاچاق را می‌خواهند از آن عبور دهند بنابراین باید تلاش بیشتری برای مبارزه با آن داشته باشیم.

استاندار لرستان به آمار ارائه شده دستگاه‌ها اشاره کرد و افزود: دستگاه‌های مربوط به این حوزه با یکدیگر در ارائه گزارش و آمار درست همکاری و هماهنگی لازم را داشته باشند.

وی با تاکید بر لزوم تعیین تکلیف اموال تملیکی استان، عنوان کرد: دستگاه قضایی و تعزیرات حکومتی با هماهنگی اداره کل اموال تملیکی نسبت به تعیین تکلیف اموالی که حکم آنها صادر شده یا در انتظار حکم هستند، سریع‌تر اقدام کنند.

مدیر عالی رتبه استان تصریح کرد: همچنین لیست کالاهایی که نیاز به مجوز بهداشت دارند سریع‌تر برای تاییدیه علوم پزشکی ارسال شوند.

استاندار لرستان با تاکید بر اینکه لیست تجهیزات و ماشین‌آلات ارزشی که تولید داخلی ندارند هر چه سریع‌تر مشخص شوند، بیان کرد: اسامی این کالا‌ها برای استحصال به وزارت اقتصاد و دارایی ارسال شوند.

به گفته وی اجناس دیگری وجود دارند که سال‌ها مانده و دارای ارزش خاصی نیستند که بهتر است معدوم شوند.

خادمی با بیان اینکه در سال‌های ۹۴ تا ۹۶ برای استانداری‌هایی که اموال تملیکی نداشتند پیگیری‌های زیادی شد، خاطرنشان کرد: از دلایل این پیگیری‌ها برخوردار شدن استان‌ها از امتیاز اموال تملیکی بود.

استاندار لرستان بر لزوم ایجاد مراقبت‌های بهتر در ورودی‌های شهر تاکید کرد و یادآور شد: بخش عمده‌ای از این حوزه کلان و ملی است اما در قسمتی که در اختیار استان است باید بیشتر تلاش کرد تا بتوانیم بخشی از مشکلات کشور را حل کرده باشیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران، تاریخ انتشار: 11 خرداد 1397، کدخبر: 97031105373 ، www.isna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین