پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۶۶۴۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۶
سید موسی خادمی گفت: فرصت‌های خوبی در اختیارخرم آباد است که می‌تواند کمک کند تا به یکی از شهر‌های زیبای ایران تبدیل شود.
شعار سال: سید موسی خادمی گفت: فرصت‌های خوبی در اختیارخرم آباد است که می‌تواند کمک کند تا به یکی از شهر‌های زیبای ایران تبدیل شود.

خادمی در آیین کلنگ زنی همزمان دو دستگاه پل بر روی رودخانه خرم‌آباد، اظهار کرد: این شهر مرکز استان و بزرگ‌ترین شهر لرنشین کشور است؛ مردم لر علاقه‌مند هستند که این مرکز را مرتب و منظم ببینند برای همین باید مورد توجه قرار گیرد.

وی  با اشاره به اینکه مرکز هر استان معرف آن است، افزود: از این حیث علاقه‌مند هستیم خرم‌آباد به شهری تبدیل شود که مانند دیگر شهرهای مهم کشور دارای شهرتی زیبنده خود باشد.

خادمی با تاکید بر اینکه وظیفه همه ما است که این ایده را عملیاتی کرده و هرچه زودتر خرم‌آباد را به جایگاه اصلی و مناسب خود برسانیم،تصریح  کرد: این شهر تا به‌حال فرصت‌هایی را از دست داده و باعث ایجاد موانع جدی در آن شده که بخشی از آنها در کوتاه‌مدت قابل حل نیستند.

وی یادآورشد: فرصت‌های خوبی مانند رودخانه زیبا، قلعه فلک‌الافلاک، ارتفاعات به‌ویژه بام شهر و حومه زیبا در اختیار این شهر است که می‌تواند کمک کند تا به یکی از شهر‌های زیبای ایران تبدیل شود.

خادمی با اشاره به احداث این دو دستگاه پل بر روی رودخانه خرم‌آباد؛خاطر نشان کرد: این کار بخش کوچکی از تعداد زیاد کارهای ممکن و قابل انجام در این شهر است.

وی با توجه به دقت در انتخاب پیمانکار خوب و برنامه زمانبندی ارائه شده از طرف آن، عنوان کرد: مطابق قول و برنامه زمان‌بندی پیمانکار پروژه قرار است ۸ ماهه احداث این دو دستگاه پل را به اتمام برساند.

خادمی  گفت: اگر مانند زیرگذر بهارستان کاری را نتوانیم به موقع به اتمام برسانیم شیرینی و لذت آن از بین خواهد رفت و باعث ایجاد مزاحمت و نارضایتی در بین مردم خواهد شد.

وی کارکرد این دو دستگاه پل بر روی رودخانه خرم‌آباد را روان‌سازی و رفع ترافیک شهر ،اضافه کرد: پل دیگری نیز در دست مطالعه است که کنار استانداری لرستان احداث خواهد شد.

خادمی تاکیدکرد: البته به دنبال کار بزرگتر و ساماندهی رودخانه این شهر هستیم تا بتوان آن را به المان اصلی شکل دهنده اقتصادی، اجتماعی و رفاهی تبدیل کنیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: 3 تیر 1397، کدخبر: 721583 ، www.borna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۶
0
0
باید روی فرهنگ مردم و افزایش بیگانه پذیری آنها و رفتار دوستانه بخرج دادن با مهمانان کار کرد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۹
0
0
خرم اباد تلفیق زیبایی طبیعت و معماری های باستانی است
م.ص76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین