پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۴۷۱۸
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۲
استاندار لرستان بر ضرورت تقویت و حمایت از سازمان‌های مردم‌نهاد حوزه جوانان در این استان تأکید کرد.
شعار سال:  استاندار لرستان بر ضرورت تقویت و حمایت از سازمان‌های مردم‌نهاد حوزه جوانان در این استان تأکید کرد.

سید موسی خادمی صبح شنبه در جشنواره «نشاط و امید» در سخنانی با تأکید بر تقویت و ایجاد سازمان‌های مردم‌نهاد جوانان در لرستان اظهار داشت: تعداد این سازمان‌ها در استان حدود ۲۰ مورد بوده که این تعداد خیلی کم است.

وی در ادامه سخنان خود بابیان اینکه این تشکل‌ها در استان باید افزایش پیدا کنند گفت: در این راستا دستگاه‌های دولتی مانند ورزش و جوانان، فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان‌های اقتصادی، استانداری و ... نیز باید این سازمان‌ها را تقویت و حمایت کنند.

استاندار لرستان بابیان اینکه بخشی از کارها و امور را باید به این سازمان‌های مردم‌نهاد بسپاریم بیان داشت: همچنین در حوزه ازدواج جوانان نیز اقدامات خوبی صورت گرفته است.

خادمی گفت: تا پایان سال ۹۵ حدود ۱۲ هزار نفر در لیست انتظار دریافت تسهیلات ازدواج در استان بودند.

خادمی با اشاره به اینکه با تلاش صورت گرفته حدود ۳۴۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی در سال ۹۶ به زوج‌های جوان پرداخت شد گفت: در حال حاضر تعداد نفراتی که در انتظار دریافت این تسهیلات هستند از ۱۲ هزار نفر به سه هزار نفر کاهش‌یافته است.

وی بابیان اینکه بخش عمده‌ای از این سه هزار نفر نیز شرایط دریافت این تسهیلات را نتوانستند داشته باشند گفت: بخشی نیز هنوز نوبت دریافت این تسهیلات را نداشته‌اند و تعداد افراد در انتظار دریافت تسهیلات ازدواج به یک‌چهارم رسیده است.

استاندار لرستان تأکید کرد: امیدواریم جامعه را به سمتی ببریم که سه مشکل اصلی جوانان شامل ازدواج، اشتغال و مسکن را حل کنیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 8 اردیبهشت 1397، کدخبر: 4282936 ، www.mehrnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین