پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۴۵۱۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۹
استاندار لرستان گفت: نمی‌توان زمانی برای بسته‌شدن پرونده مسکن مهر استان تعیین کرد اما به نظر می‌رسد مسائل اساسی آن حل شد.

شعار سال: سید موسی خادمی شامگاه امشب در حاشیه جلسه ستاد بازآفرینی شهری و شورای مسکن و در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در جلسه امشب مشکلات مسکن مهر لرستان اعم از مشکلاتی که با دستگاه‌های خدمات‌رسان و بانک‌ها داشتند به‌طورکلی بررسی شد.

وی خاطر نشان کرد: علاوه بر مشکلات خاصی که متاسفانه مسکن مهر دارند، همانند نقطه‌یابی نامناسب و دوری از مراکز خدمات، مشکلاتی داخلی نیز با دستگاه‌ها داشتند که قرار بر حل آن‌ها شد.

استاندار لرستان با بیان اینکه مسکن‌های مهر استان در بحث انشعابات آب، برق و گاز مشکل خاصی ندارند، افزود: در بحث آسانسور نیز قرار شد برای دارندگان مسکن مهر تخفیف داده شود.

خادمی بیان داشت: به دنبال طرحی هستیم که بخشی از مسکن‌های مهر بدون متقاضی را در ازای خانه‌هایی که در بافت فرسوده قرار دارد تحویل دهیم که البته بایستی کار کارشناسی آن انجام شود.

وی با ابراز اینکه در خرم‌آباد بیش از 400 واحد مسکن مهر بدون متقاضی داشتیم، گفت: برخی از واحدهای بدون متقاضی قرار شد به پیمانکار واگذار شود و با برخی واگذاری‌ها می‌توان گفت دیگر مسکن مهر بدون متقاضی در خرم‌آباد نداریم.

استاندار لرستان ادامه داد: نمی‌توان زمانی برای بسته‌شدن پرونده مسکن مهر استان تعیین کرد، چرا که عاملی تک‌عنصری نیست و به چند عامل و چند دستگاه مرتبط است، اما به نظر می‌رسد مسائل اساسی آن حل شد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار اردیبهشت 97، کدمطلب:۱۳۹۷۰۲۰۵۰۰۱۶۹۶ ، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۷
0
0
این که مسکن مهر بدون متقاضی نیست نشون میده به دولت که این طرح مزخرف بوده یا نه
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین