پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۳۶۳۵
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۰
سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری لرستان گفت: با رقع مشکلات زیرساختی مسکن مهر لشکر ۸۴ خرم‌آباد، این واحدهای مسکونی امسال تحویل متقاضیان می شود.

شعارسال: رضا آریایی روز شنبه در جلسه بررسی روند اجرایی پروژه مسکن مهر لشکر ۸۴ خرم آباد اظهار کرد: یکهزارو ۲۰۰واحد مسکونی در طرح مسکن مهر ارتشیان خرم آباد در دست ساخت است.

وی ادامه داد: این مجتمع در حال احداث مشکلاتی با برخی از دستگاه های خدمات رسان دارد که روند اجرایی آن را کند کرده است.

آریایی ابراز امیدواری کرد ظرف ۴۵ روز آینده تا برپایی جلسه بعدی بررسی روند اجرایی پروژه مسکن مهر لشکر ۸۴ بایستی بسیاری از مشکلات رفع شده باشد.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۴پیاده لرستان نیز گفت: این مجتمع در قالب طرح مهر در دولت قبل واقع در میدان تیر خرم آباد جانمایی شده که اکنون به دلیل بروز مشکلات زیرساختی با دستگاه های اجرایی دچار مشکل شده است.

امیر سرتیپ دوم تقی دریکوند افزود: این طرح خارج از دولت نبوده و زیر نظر مسکن و شهرسازی دنبال می شود لذا توجه مدیران دستگاه های اجرایی مربوط را می طلبد.

علی علیخانی مدیرکل راه و شهرسازی لرستان نیز در ادامه این جلسه اظهار کرد: ۶هزار واحد مسکن مهر بلاتکلیف در لرستان تعیین تکلیف شده و همواره برای برطرف نمودن مشکلات این طرح نیز تلاش شده است.

این مجتمع در ۳۷ بلوک ۳۲ واحدی ساخته شده است.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت پرسنا، تاریخ انتشار: 1اردیبهشت1397 ، کدخبر: - : www.porsna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین