پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۸۲۱
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۸
مدیریت مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی لرستان از افتتاح سه هزار ۳۴۸ واحد مسکن مهر در این استان طی شش ماه دوم سالجاری خبر داد.

شعارسال: فرشاد رضایی عصر یکشنبه در جلسه شورای مسکن لرستان از افتتاح سه هزار و ۳۴۸ واحد مسکن مهر در شش ماهه دوم سال جاری خبر داد.

۵۷۷ واحد مسکن مهر الیگودرز متقاضی ندارند

وی افزود: بر اساس برنامه های تعیین شده در سه ماهه اول سال جاری ۸۵۳ واحد مسکن مهر ساخته شده و در سه ماهه دوم سال جاری نیز ۵۰۰ واحد مسکن مهر تحویل داده می شود.

مدیریت مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی لرستان ادامه داد: در سه ماهه سوم سال جاری نیز هزار و ۲۳۶ واحد مسکن مهر تحویل می شود و بر همین اساس نیز در سه ماهه چهارم سال جاری هم دو هزار و ۱۱۲ واحد مسکن مهر ساخته می شود.

رضایی عنوان کرد: در سه ماهه اول سال ۹۶ هم ۵۹۸ واحد مسکن مهر و در سه ماهه دوم سال آینده نیز هزار و ۷۸۶ واحد مسکن مهر مربوط به ارتش و فرهنگیان در استان افتتاح می شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به مشکلات مسکن مهر الیگودرز اشاره کرد و گفت: ۵۷۷ واحد مربوط به فاز دو مسکن مهر الیگودرز متاسفانه متقاضی ندارند.

پیشرفت ۴۳ درصدی واحدهای الیگودرز بعد از ۶ سال

مدیریت مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی لرستان ادامه داد: این مجموعه با ۴۴ درصد پیشرفت فیزیکی میزان پنج و نیم میلیارد تومان از بانک مسکن تسهیلات دریافت کرده ولی متقاضی ندارد.

رضایی گفت: پیمانکار تا کنون در این پروژه ۱۲ میلیارد تومان هزینه کرده و البته وضعیت این پروژه با توجه به نبود متقاضی و دریافت تسهیلات از بانک، باید با توافق بانک و مسکن و شهرسازی تعیین تکلیف شود.

مدیریت شعب بانک مسکن لرستان نیز در این جلسه گفت: ۱۴۴ واحد از واحدهای مسکن مهر الیگودرز در مرحله فوندانسیون بوده و ۴۳۲ واحد هم در مرحله شروع به ساخت قرار دارد.

سید نبی حیدریان افزود: این پروژه از سال ۸۹ تا کنون به همین وضع باقی مانده و این در حالیست که به بانک اعلام کرده اند که سه سال دیگر تکمیل می شود.

وی ادامه داد: این پروژه با ۴۳ درصد پیشرفت فیزیکی ۵۱ درصد تسهیلات را از بانک دریافت کرده است.

همچنین استاندار لرستان در این جلسه به پروژه مسکن مهر الیگودرز اشاره کرد و گفت: پول بانک ها نباید گرفتار چنین پروژه هایی شود چرا که پول بانک ها نباید در جاهای فاقد متقاضی هزینه شود.

هوشنگ بازوند افزود: این پروژه باید یا به سرمایه گذار بخش خصوصی واگذار شود یا به ادارات یا دانشگاه هایی که نیاز دارند از طریق راه و شهرسازی به فروش برسد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبرچه، تاریخ انتشار: -: کدخبر: 4871144: khabarche.ir www.


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین