پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۶۸۶۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۱
استاندار لرستان گفت: کلیه کارفرمایانی که با حفظ اشتغال موجود ، اقدام به جذب و بکارگیری نیروی جدید از کار جویان مراکز کاریابی نمایند به مدت ۲ سال از پرداخت حق بیمه سهم کارفرمایی معاف می شوند.
شعار سال: استاندار لرستان گفت: کلیه کارفرمایانی که با حفظ اشتغال موجود ، اقدام به جذب و بکارگیری نیروی جدید از کار جویان مراکز کاریابی نمایند به مدت ۲ سال از پرداخت حق بیمه سهم کارفرمایی معاف می شوند.

سید موسی خادمی با بیان اهمیت ویژه مباحث اشتغال و کار آفرینی و اهتمام ویژه دولت تدبیر و امید برای کاهش میزان بیکاری در جامعه، گفت:حل مشکل اشتغال در گرو حمایت از بخش خصوصی و کارفرمایان است و بدین منظور طرح‌های مختلفی در دولت مطرح و به مرحله اجرا در آمده است.

استاندار لرستان حمایت از بخش خصوصی را در حوزه‌های مختلفی از جمله پرداخت تسهیلات و همچنین معافیت‌های بیمه ای دانست و افزود: بر اساس دستور العمل اجرایی طرح مشوق‌های بیمه کارفرمایی، شرایط بسیار مناسبی برای کارفرمایانی که اقدام به افزایش نیروی کار جدید نمایند به وجود آمده است و این کارفرمایان از پرداخت بیمه سهم کارفرمایی به مدت ۲ سال معاف می شوند.

خادمی با بیان اینکه الزاما می‌بایست نیروی کار جدید از مراکز کاریابی معرفی و مشغول بکار شوند، بیان داشت: فارغ التحصیلان دارای مدرک کارشناسی به بالا که حداقل ۳ ماه از ثبت نام آنها در مراکز کاریابی و مشاوره شغلی گذشته باشد، مشمول اجرای این طرح تشویقی خواهند بود.

استاندار لرستان با بیان اهمیت ویژه جذب نیروهای جوان جویای کار، تصریح کرد: از کلیه فعالان بخش خصوصی و کارفرمایان انتظار می رود با همکاری اداره کل کار و تعاون و همچنین مراکز کار یابی، از امکان فراهم شده برای بهره مندی از طرح های تشویقی دولت استفاده لازم را برده و گامی در جهت کاهش بیکاری و حل مشکل اشتغال بردارند.

گفتنی است بر اساس بخشنامه حداکثر سن مجاز برای کارجویان جدید برای مقطع تحصیلی کارشناسی ۲۵ سال، کارشناسی ارشد ۲۸ سال و دکترا ۳۲ سال است و مدت خدمت نظام وظیفه به حداکثر سن مجاز افزوده می شود.

همچنین کار آفرینان به ازای هر ۲ نفر بیمه شده ، مجاز به استخدام یک نفر جدید از کار جویان هستند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری کار ایران، تاریخ انتشار: 4 تیر 1397، کدخبر: 637175 ، www.ilnanews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۶
0
0
اینها فقط حرفه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۹
0
0
این کارها باید افزایش پیدا کنه تا اشتغال افرینان به این کار خیر تشویق شوند
م.ص76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین