پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۲۲۸۳
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۸
"اگر اختلاف‌ها، اختلاس‌ها، کینه ورزی‌ها و ادامه دادن عدوات‌ها ادامه یابد، از یکطرف شکاف‌ها عمیق‌تر می‌شود و اعتماد به نظام لطمه می‌بیند و از طرف دیگر مدعیان بی‌هنر که مترصد فرصت برای تحقق اهداف شوم خود هستند با عزمی راسخ‌تر به خیانت خود جامه عمل می‌پوشانند."
شعارسال: روزنامه جمهوری اسلامی با اشاره به این جمله حضرت امام خمینی که فرموده اند" آنهائی که در این چند سال مبارزه و جنگ به هر دلیلی از ادای این تکلیف بزرگ طفره رفتند و خودشان و جان و مال و فرزندانشان و دیگران را از آتش حادثه دور کرده‌اند مطمئن باشند که از معامله با خدا طفره رفته‌اند. به همه مردم و مسئولین عرض می‌کنم که حساب اینگونه افراد را از حساب مجاهدان در راه خدا جدا سازند و نگذارند این مدعیان بی‌هنر امروز و قاعدین کوته نظر دیروز به صحنه‌ها برگردند" به اینگونه افراد انتقاد کرد.

این روزنامه نوشت:

تکیه بر عنوان «مدعیان بی‌هنر امروز و قاعدین کوته نظر دیروز» که امام خطاب به میراث‌داران انقلاب تاکید می‌کنند نگذارند به صحنه‌ها برگردند، هشدار مهمی است که چندان توجهی به آن نشده است. در سال‌های اخیر، علاوه بر اینکه حواریون امام آماج حملات همین «مدعیان بی‌هنر امروز و قاعدین کوته نظر دیروز» قرار گرفتند، متاسفانه مدعیان توانستند به بسیاری از مراکز تصمیم‌سازی و حتی تصمیم‌گیری نفوذ کنند و اهداف شوم خود را پیگیری نمایند.

کدام هدف، شوم‌تر و زیانبارتر از اینکه عده‌ای تمام هم و غمشان این باشد که میان نیروهای انقلابی تفرقه ایجاد کنند و آنها را رو در روی همدیگر قرار دهند؟ کدام هدف، شوم‌تر از اینکه انقلابی‌ترین روحانیون و نزدیک‌ترین آنها به امام را چنان آماج تبلیغات مسموم قرار دهند که مردم عادی به ویژه نسل جدید که دوران مبارزه را ندیده‌اند آنها را موجوداتی ضدامام و ضدانقلاب تصور کنند؟ کدام هدف، شوم‌تر از اینکه کاری کنند که افراد انقلابی به جرم فهمیدن و زیر بار خلاف نرفتن، از حقوق خود محروم شوند؟

اینکه هر روز بتوانیم عده‌ای را جذب کنیم، باید از ویژگی‌های تفکیک ناپذیر انقلاب اسلامی باشد، اما کاری که مدعیان بی‌هنر امروز و قاعدین دیروز با ماسک دروغین انقلابی گری می‌کنند دفع نیروهاست. خدا رحمت کند شهید مظلوم آیت‌الله بهشتی را که «جاذبه در حد اعلا و دافعه در حد ضرورت» را از ویژگی‌های خط امام می‌دانست و خود نیز همین خط مشی را پی می‌گرفت.

شاید گزارش‌هائی که به مسئولین داده می‌شود با اتکاء به حضور مردم در مساجد، مراسم اعتکاف و مناسبت‌های دینی بر این نکته متمرکز باشد که هر روز بر خیل طرفداران انقلاب و نظام جمهوری اسلامی افزوده می‌شود. این نتیجه‌گیری، قطعاً درست نیست. در این گزارش‌ها باید حساب دین از حساب عملکرد مسئولین نظام جدا در نظر گرفته شود. مردم در عین حال که به دین اعتقاد دارند، درباره مسئولین نظام سوال‌های فراوانی دارند.

خوشبختانه اکثر مردم هنوز پشتیبان انقلاب و نظام جمهوری اسلامی هستند ولی حساب مسئولین نظام را از حساب خود نظام جدا می‌دانند. اگر اختلاف‌ها، اختلاس‌ها، کینه ورزی‌ها و ادامه دادن عدوات‌ها ادامه یابد، از یکطرف شکاف‌ها عمیق‌تر می‌شود و اعتماد به نظام لطمه می‌بیند و از طرف دیگر مدعیان بی‌هنر که مترصد فرصت برای تحقق اهداف شوم خود هستند با عزمی راسخ‌تر به خیانت خود جامه عمل می‌پوشانند.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته ازپایگاه خبری تحلیلی  فرارو، تاریخ انتشار:3 1خرداد 1397 ، کدخبر: 362436 ،www.fararu.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
0
0
امیدواریم روزی برسه تا این ها چهره های واقعی خودشون رو به مردم نشون بدند
ا.ح75
علی333
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۴
0
0
این ها همه دارند از نظام تغذیه و جایگاه خود را با ریا کاری حفظ میکنند
ا.ح75
علی1
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۴
0
0
آن ها همیشه در این نظام بوده اند و با ظاهری انقلابی در پی حفظ جایگاه خود بودند
ا.ح75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۳:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
0
0
دقیقا ما به همون کسایی که فکر می کردیم قراره وضعمون رو بهتر کنن رای دادیم که به این وضع افتادیم
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین