پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۲۳۵۱
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۸
مدیرعامل ایران‌ایر با پیش‌بینی قطع سوخت‌رسانی به پروازهای خارجی ایرلاین‌های داخلی به دلیل تحریم، وضع حمل‌ونقل هوایی افغانستان را بهتر از ایران توصیف کرد و گفت:‌ برای تامین سوخت باید با چمدان پول بفرستیم.
شعارسال:مدیرعامل ایران‌ایر با پیش‌بینی قطع سوخت‌رسانی به پروازهای خارجی ایرلاین‌های داخلی به دلیل تحریم، وضع حمل‌ونقل هوایی افغانستان را بهتر از ایران توصیف کرد و گفت:‌ برای تامین سوخت باید با چمدان پول بفرستیم.

فرزانه شرفبافی در نشست دادستانی تهران برای بررسی علل تاخیر پروازها با مدیران شرکت‌های هواپیمایی با بیان این‌که میانگین سن ناوگان هوایی کشور 24 سال است و با طرح این پرسش که "به این صنعت چه داده ایم که اینقدر انتظار داریم" اظهار کرد: وضع عراق و افغانستان و کشورهای همسایه در صنعت هوایی از ایران بهتر است چون ما در تحریم هستیم و برای تامین دو قطعه تجهیزات هواپیما دچار مشکل می شویم.

وی با بیان این‌که به زودی تحویل سوخت در پروازهای خارجی ما هم قطع شده و باید چمدان چمدان پول بفرستیم تا سوخت را تأمین کنیم، افزود: پس از اربعین سال گذشته 25 جلسه درباره تاخیرهای پرواز گذاشتیم اما این درست نیست که خلبان را به علت تاخیر دستبند بزنند و همانجا به قاضی القضات هم مدال افتخار بدهیم.

مدیرعامل ایران ایر با بیان این‌که مردم باید صبور باشند، تصریح کرد: دیروز از فرودگاه ترکیه آمده ام و پرواز در بروکسل تاخیر داشت و کسی اعتراض نکرد.

شعارسال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 13خرداد 97، کدخبر: 1740494 ، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین