پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۲۴۹
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۳
حجت‌الاسلام والمسلمین نقویان در سخنانی از برخی سیاست‌های اعمال شده در کشور انتقاد و تاکید کرد که بیاییم در سال جدید یک گام به سمت اخلاق برداریم.
شعارسال: حجت‌الاسلام نقویان در سخنانی در مسجد نور تهران در مراسم ترحیم مادر همسر رییس جمهور با اشاره به نقش مادر در خانواده و جامعه گفت: خیلی‌ها نماز می‌خوانند اما برخی نماز بدون اخلاق و باور دارند که نمونه آن را در عربستان و در فاجعه منا دیدیم.

وی ادامه داد: با گرفته شدن نقش مادر از او خسارت بزرگی به نظام وارد می‌شود که منشاء آن دادن نقش‌های اجتماعی به زنان است و تربیت با موبایل و شبکه‌های ماهواره‌ای انجام می‌شود و چون نقش تربیت پایین آمده جرم و جنایت زیاد و دادگاه‌ها شلوغ شده است.

نقویان خاطرنشان کرد: حتی نفرینی که مادر بکند نفرینی تربیتی است چون می‌خواهد اخلاق بد را از وجود فرزند خود بردارد. جایگاه تربیت بسیار بالاست و حتی پیامبر (ص) فرمودند که من برای اخلاق آمده‌ام و انسان باید بتواند در اخلاق نمره بیاورد.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در اولین نماز جمعه بعد از انتخابات سال 88 گفت: من در آن نماز جمعه ردیف سوم نشسته بودم که مقام معظم رهبری فرمودند روش ما جذب حداکثری است در عین حال ایشان در حرم رضوی نیز گفتند باید به حرف منتقدین گوش کرد که من فکر نمی‌کنم منظور ایشان فقط قوه مجریه بوده و قطعا خطاب‌شان به قوای سه گانه، آحاد مسوولین، صدا و سیما، نیروی انتظامی و همه دستگاه‌های فرهنگی و اجتماعی بوده است چون این روش جامعه را به آرامش می‌رساند.

نقویان یادآور شد: امروز آقای عراقچی و سردار بزرگ دیپلمات ما آقای ظریف قطعا با تربیت و دعای مادران‌شان یک تنه با قدرت‌های استکباری سرشاخ شده‌اند که تقویت نقش مادر ترویج اخلاق در جامعه است که ما امروز به شدت محتاج آن هستیم.

وی در پایان بیان کرد: چرا کسی که افطار مردم با صدای ربنا او عجین شده باید از ما دلخور باشد؟ بیاییم در سال جدید یک گام به سمت اخلاق برداریم.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تاریخ دوشنبه 9 فروردین 1395، کد مطلب: 95010901760، www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین