پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۳۴۱۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۰
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا: نیروی انتظامی از مرز‌ها تا عمق کشور با قاطعیت با توطئه‌کنندگان برخورد خواهد کرد.

شعارسال: سردار تقی مهری با اشاره به اینکه تحرکات دشمن پس از پیروزی انقلاب اسلامی شروع شده است، اظهار داشت: نیروی انتظامی همیشه آماده برخورد با توطئه‌های دشمن است.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا هم گفت:سپاه، ارتش و بسیج در امر حفاظت از مرز‌های کشور با نیروی انتظامی همکاری دارند.

سردار «محمد شرفی» با بیان اینکه نیروی انتظامی از گذشته تا به امروز مرزدار و مرزبان خوبی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده است، اظهار داشت: تمامی مرزبانان ناجا در مرز‌های کشور مستقر و آماده جانفشانی هستند و با از خودگذشتگی از کیان و سرحدات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دفاع می‌کنند.

وی ادامه داد: نیرو‌های مسلح اعم از سپاه، ارتش و بسیج در امر حفاظت از مرز‌های کشور با نیروی انتظامی همکاری دارند و با قاطعیت به مقابله با گروهک‌های تروریستی می‌پردازند.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا گفت: در کشور‌های همسایه تسلط بر مرز‌ها ضعیف است؛ از این رو گروهک‌های تروریستی از این خلاء استفاده می‌کنند و به مرز‌های ایران نزدیک می‌شوند که در نزدیکی به مرز‌ها با مرزبانان شجاع و غیور روبرو و درگیر می‌شوند.

سردار شرفی خاطرنشان کرد: خوشبختانه امروز امنیت در تمامی مرز‌های کشور برقرار است و همکارانم با قدرت به وظیفه خود عمل می‌کنند. همانطور که در چند وقت اخیر دیدیم مرزبانان ناجا جان می‌دهند، اما وجبی از خاک کشور خود را از دست نمی‌دهند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری صداوسیما، تاریخ انتشار:19خرداد1397 ، کدخبر: 2148337: www.iribnews.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۰
0
0
پلیس با هرگونه هنجارشکنی در داخل کشور باید برخورد های قاطعی را داشته باشد
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین