پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۴۰۷۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۴
فرماندار تبریز با تاکید بر اینکه یکی از معضلات اساسی تبریز حاشیه‌نشینی و بافت فرسوده است گفت: باید از این فرصت برای اصلاح بافت ناکارآمد شهری تبریز استفاده کنیم.
شعار سال: فرماندار تبریز با تاکید بر اینکه یکی از معضلات اساسی تبریز حاشیه‌نشینی و بافت فرسوده است گفت: باید از این فرصت برای اصلاح بافت ناکارآمد شهری تبریز استفاده کنیم.
 علیار راستگو در جلسه بازآفرینی شهری و توانمندسازی سکونتگاه‌های غیر رسمی تبریز با اشاره به اینکه فنی و حرفه‌ای باید خودش به محلات حاشیه نشین برود و بر اساس علایق افراد را شناسایی و آموزش دهد اظهار داشت: اداره کار هم بر اساس مهارت‌های آموزش داده شده، تسهیلات لازم را که قرض الحسنه است در مناطق حاشیه نشین ارائه دهد.

وی با بیان اینکه تعدادی از دستگاه‌های اجرایی برنامه خود برای اصلاح بافت فرسوده و حاشیه نشین را ارائه کرده‌اند افزود: در یک هفته آینده دستگاه‌های اجرایی که برنامه خود را ارائه نداده‌اند، برای بافت فرسوده و ناکارآمد برنامه ارائه دهند در غیر این صورت از دریافت اعتبارات این حوزه انصراف داده‌اند.

فرماندار تبریز با تاکید بر اینکه یکی از معضلات اساسی تبریز حاشیه نشینی و بافت فرسوده است، تصریح کرد: وقتی دولت تسهیلات داده و از توسعه گر حمایت کرده و بعد از آزاد سازی کاربری‌های جدید تعریف می‌کند، باید از این فرصت برای اصلاح بافت ناکارآمد شهری استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه این دیدگاه مثبت دولت، برای تبریز فرصت محسوب می‌شود، ابراز داشت: باید از این فرصت برای افزایش خدمات به بافت ناکارآمد تبریز فراهم شود و امکانات خدمات رسانی جدید آماده ارائه شود.

فرماندار تبریز محلات تنگ و باریک حاشیه نشین و بافت فرسوده را مورد اشاره قرار داد و گفت: همه مدیران با حضور در این محلات به صورت میدانی برای اصلاح بافت فرسوده و حاشیه‌نشین اقدام کنند.

راستگو خاطرنشان کرد: دستگاه‌های اجرایی می‌توانند با تجربیات سایر شهرها و استان‌ها و حتی سایر کشورها، از ظرفیت قراردادهای بی.او.تی با قابلیت بهره برداری 15 ساله بخش خصوصی و پس از آن واگذاری به دولت استفاده کنند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 22 خرداد 1397، کدخبر: 1747977 ، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۱
0
0
من حس میکردم که این حاشیه نشینی ها هرجا ممکنه زیاد بشه به جز تبریز...چون تبریز رو همیشه شهر ثروتمندی میدونستم که مسئولینش خیلی به فکر هستند...خدا به داد استان های دیگه برسه
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۵
0
0
باید قبل از یمک فاجعه طبیعی به فکر رفع این معضل بزرگ برای شهر تبریز باشیم
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین