پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۴۶۷
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۰
معاون ریاست دفتر سیاسی حماس در خطبه‌های نماز جمعه امروز اعلام کرد دیدارهای هیات این جنبش با طرف‌ مصری مثبت بوده است.

شعار سال: «اسماعیل هنیه» معاون ریاست دفتر سیاسی حماس در خطبه‌های نماز جمعه امروز دیدارهای اخیر هیات حماس با مقامات مصری را مثبت ارزیابی کرد.

بر اساس گزارش وبگاه «فلسطین‌الیوم»، هنیه گفت: هیات ما به طرف مصری اطمینان خاطر داد که در امور این کشور دخالت نمی کند و مقاومت هیچ نقشی نظامی در منطقه سینا و غیره ندارد و حماس متعهد به حفظ امنیت مرزهای نوار غزه با مصر است.

وی ضمن اعلام اینکه درد و رنج‌های ملت فلسطین به طرف مصری اعلام شده است، افزود: حماس به حفظ روابط خوب با مصر و تمام کشورهای عربی متعهد است و به پای اصول خود ایستاده است.

هنیه به پرونده آشتی داخلی فلسطینی نیز پرداخت و گفت: هدف از دیدارها پایان اختلافات و تحقق آشتی بود، نمی خواهیم در حال حاضر درباره جزئیات این دیدارها حرف بزنیم ما به دنبال آشتی هستیم نه تثبیت مواضع. وی تاکید کرد که پرونده آشتی پیشرفت بسیاری داشته است.

در همین راستا بررخی رسانه‌ها هفته جاری از استقرار نیروهای نظامی حماس در مرز با مصر خبر دادند و آن را نشان از فصل جدیدی در روابط این دو توصیف کردند.

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 13فرودین 1395، کد مطلب: 13950113000389، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین