پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۵۳۶۹
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۱
امید است برخی از افراد نقدهای خود را به گونه ای بنگارند که هدفی جز منافع شهروندان شان نداشته باشند، زیرا در غیر این صورت است که صورتک از چهره برخی افراد پس از قلم مالی های این چنینی افتاده و ذات آنان برای همگان هویدا می شود.

شعار سال: یکی از رسانه هایی که این روزها توسط یک مترسک اداره می شود، چندی پیش انواع لفاظی ها را در مورد مسعود نصرتی شهردار رشت بکار می برد و وی را با عناوینی چون شهردار غیربومی، قزوینی نژاد و خطاب می کرد.

حال اما این رسانه که به لطف برخی اتفاقات چنان از شهردار رشت یک قدیس به تمام عیار ساخته و به منتقدین مسعود نصرتی می تازد که اگر نه انگار همین چند ماه قبل نبوده که مطلبی را علیه نصرتی منتشر خرده بود که پس از بهبود روابط با مسعود نصرتی مطلب فوق زا از روی خروجی خود حذف کرد.

با این حال امید است برخی از افراد نقدهای خود را به گونه ای بنگارند که هدفی جز منافع شهروندان شان نداشته باشند، زیرا در غیر این صورت است که صورتک از چهره برخی افراد پس از قلم مالی های این چنینی افتاده و ذات آنان برای همگان هویدا می شود.

سایت شعار سال، با تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری سپیدخبر، تاریخ انتشار 27 خرداد 97، کد مطلب: 956030، www.sepidkhabar.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین