پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۳۲۸۵
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۲
شنیده‌های داغ حکایت از آن دارد که افطاری خصوصی مسعود نصرتی با چند رسانه خاص با همراهی برخی میهمانان ویژه برگزارشده است.

شعار سال: شنیده‌های داغ حکایت از آن دارد که افطاری خصوصی مسعود نصرتی با چند رسانه خاص با همراهی برخی میهمانان ویژه برگزارشده است.

شنیده‌شده پنج فرد رسانه‌ای از چهار رسانه در این نشست حضورداشته که البته نام این رسانه‌ها تاکنون مطرح نشده است. همچنین گفته می‌شود این نشست با هماهنگی یکی از اعضای شورای شهر رشت برگزارشده است که متاسفانه بین رسانه ها فضایی خودی و غیرخودی را ایجاد کرده است!

گفته می‌شود در این نشست دو تن از مدیران مناطق شهرداری رشت که در حال حاضر ارتقای درجه یافته‌اند. یکی از آنان به‌صورت مأمور به خدمت در اختیار وزارت کشور قرار داشته و دیگری نیز بدل به دست راست شهردار رشت شده است، برگزار گردیده است.

همچنین گفتنی است در این جلسه یکی از مدیران تازه منصوب‌شده شهرداری نیز حضورداشته که ابلاغیه وی خارج از چارت سازمانی صادرشده است.

در پایان قابل تامل آنکه با حذف تمامی رسانه ها از حوزه مدیریت شهری، شهردار رشت با مشاوره برخی افراد بی تجربه در حوزه رسانه تنها با چند فرد خاص پای میز افطاری و گفتگو مینشیند که قطعاً در آینده‌ای نزدیک این موضوع باعث ایجاد فضایی سخت برای مسعود نصرتی خواهد شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت سپیدخبر، تاریخ 17 خرداد 97، کد مطلب: 16944: www.sepidkhabar.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین