پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۵۸۸۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۳
رییس سابق ستادکل نیروهای مسلح که در چند روز اخیر به دلیل طرح مباحثی با عنوان «ویلای لواسان» خبرساز شد، با انتشار پاسخی نسبت به این موضوع واکنش نشان داد.

شعار سال: متن پاسخ سرلشکر سیدحسن فیروزآبادی به آن‌چه از سوی جنبش عدالتخواه دانشجویی مطرح شده، به این شرح است:

«بدین‌وسیله سند تحویل محلی در لواسان ابتدای جاده کُند را که به دستور مقام معظم رهبری به اینجانب تحویل شده است برای اطلاع ملت شریف ایران منتشر می‌کنم.

محل تحویلی یک ساختمان مخروبه با حدود چهار اتاق معمولی و بدون هرگونه امکانات زیر سقف شیروانی مربوط به حدود ۷۰ تا ۱۰۰ سال پیش می باشد. جزئیات آن در متن سند آمده است. (یک برگ به پیوست). ضمناً اینجانب از هیچ مرجعی حکمی ولایی، قانونی و یا قضایی برای تخلیه دریافت نکردم.


این محل ۲۲ سال به عنوان دفتر فوق سری رئیس ستادکل استفاده می‌شد. در مورد مصاحبه با خبرنگاران محترم درخواست مجوز کرده‌ام که در صورت اجازه ان‌شااللّه اقدام خواهد شد


اما این توضیحات ابهامات را بیشتر کرد:

مسئولیت‌تان را هشت تیر ۹۵ تحویل داده‌اید، اما «دفتر فوق سری» مسئولیت سابق را هنوز نه! ( هشت تیر ۹۵ | سرلشکر باقری جایگزین سرلشکر فیروزآبادی شد؛ رهبر انقلاب طی حکمی سرلشکر باقری را به ریاست ستاد کل نیروهای مسلح منصوب کردند).

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت گفتمان ما، تاریخ 29 خرداد 97، کد مطلب: 187065: www.goftemannews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۱
0
0
این کارها که در ایران کاملا رسمه. چرا شما اعتراض کرده اید. طرف بازنشسته شده و یک سال است که خانه سازمانی خودش را تحویل نمی دهد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۱
0
0
خیلی از مسئولان این کشور پرونده هایی در فساد های مالی داشته اند ؛ امیدواریم بقیه هم رو بشود
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین