پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۶۲۲۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۰
تا همین چند وقت پیش، تلویزیون با اختلاف زیاد نسبت به دیگر رقبا، محبوب‌ترین منبع رسانه‌ای برای افراد در سراسر دنیا محسوب می‌شد اما طبق آمار جدید منتشر شده از سوی موسسه رسانه دیجیتال «زنیت»، عصر تلویزیون‌ها تقریبا رو به پایان است.

شعار سال: تا همین چند وقت پیش، تلویزیون با اختلاف زیاد نسبت به دیگر رقبا، محبوب‌ترین منبع رسانه‌ای برای افراد در سراسر دنیا محسوب می‌شد اما طبق آمار جدید منتشر شده از سوی موسسه رسانه دیجیتال «زنیت»، عصر تلویزیون‌ها تقریبا رو به پایان است. پژوهش‌ها نشان می‌دهد فاصله بین تعداد دقایقی که افراد به‌طور میانگین صرف تماشای تلویزیون می‌کنند و تعداد دقایقی که افراد صرف استفاده از اینترنت می‌کنند، در حال کاهش است. پیش‌بینی‌های موسسه زنیت نشان می‌دهد که تا سال ۲۰۲۰ مقدار مصرف اینترنت از تلویزیون پیشی خواهد گرفت و در پایان اینترنت به‌عنوان منبع رسانه‌ای اصلی در بین مردم دنیا به‌کارگرفته خواهد شد.

ظهور پلت‌فرم‌های شبکه اجتماعی متعدد، امکان دسترسی به برنامه‌ها از طریق موبایل، اینترنت سریع‌تر واسمارت‌فون‌های پیشرفته‌تر نقش مهمی در افزایش محبوبیت اینترنت در مقایسه با تلویزیون ایفا کرده‌اند. ضمنا این پیشرفت قابل توجه حتی مقدار دقایقی را که افراد صرف مشاهده تلویزیون از طریق اینترنت می‌کنند هم افزایش داده است. ۹ سال پیش مجموع ساعاتی که افراد صرف مشاهده تلویزیون و استفاده از اینترنت می‌کردند، حدود ۴ ساعت بود اما گفته می‌شود این رقم تا سال ۲۰۲۰ به ۶ ساعت خواهد رسید.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از روزنامه دنیای اقتصاد ، تاریخ انتشار 31 خرداد 97، کدمطلب:۳۴۰۲۹۱۱، www.donya-e-eqtesad.com

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۲
0
0
میشد حدس زد که به این نقطه برسیم واقعا! مخصوصا برای ما ایرانی ها که اینترنت هنوزم جذابیت های بیهوده خودش رو داره
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین