پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۶۳۹۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۰
مدیرعامل شرکت آب‌ و ‌فاضلاب آذربایجان‌غربی گفت: تصفیه خانه مسکن مهر گلمان تا شهریور ماه سال جاری به پایان رسیده و مشکل فاضلاب این منطقه به زودی حل می‌شود.
شعار سال: مدیرعامل شرکت آب‌ و ‌فاضلاب آذربایجان‌غربی گفت: تصفیه خانه مسکن مهر گلمان تا شهریور ماه سال جاری به پایان رسیده و مشکل فاضلاب این منطقه به زودی حل می‌شود.

رسول اکبری با اشاره به آخرین وضعیت آب و فاضلاب مسکن مهر گلمان ارومیه اظهار داشت: تصفیه خانه شهرک گلمان ارومیه با تامین اعتبار 35 میلیارد تومان تا دو ماه دیگر به بهره برداری می‌رسد.

وی تصریح کرد: این تصفیه خانه با هدف افزایش سطح رفاه مردم و علاوه بر آن، برای کاهش مشکلات زیست محیطی و جلوگیری از آلودگی‌های زیرسطحی ، ساماندهی و جلوگیری از دفع غیربهداشتی و غیراصولی پساب‌های خانگی در سطح معابر و مهیا کردن زیرساخت شبکه مدرن و بهداشتی فاضلاب برای استفاده اهالی ساکن در مساکن مهر و تولید پساب قابل استفاده در امور کشاورزی و هدایت آن به سمت دریاچه ارومیه احداث می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب‌ و ‌فاضلاب آذربایجان‌غربی افزود: این تصفیه خانه با پیشرفت فیزیکی بالای 90 درصد با توجه به استانداردهای تعریف شده، تصفیه خانه فاضلاب کاملا استاندارد بوده و حجم افق طرح این تصفیه خانه فاضلاب ۲۷ هزار و ۳۶۰ متر مکعب در شبانه روز است.

وی بیان کرد: خط انتقال فاضلاب آن چهار کیلومتر و خط انتقال پساب آن پنج کیلومتر بوده و با وجود مجاورت با شهربازی مدرن ارومیه هیچ مشکلی پیش نخواهد آمد و مسئولان تلاش کرده اند که سبب نارضایتی مردم نشود .

اکبری خاطر نشان کرد: یکی از مهم ترین مشکلات مسکن مهر شهرک گلمان، نبود تصفیه خانه فاضلاب در این شهرک است که به همین منظور پنج هکتار زمین از سوی اداره راه و شهرسازی برای احداث تصفیه خانه اختصاص یافته و در حال حاضر پیشرفت این پروژه از وضعیت خوبی برخوردار است و تا چند ماه آینده با احداث پروژه دیگر بوی نامطبوع فاضلاب برای ساکنان این منطقه آزار دهنده نخواهد بود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 2 تیر 1397، کدخبر: 13970401000582 ، www.azarbaijan-gharbi.farsnews.com
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۵
0
0
باید تمامی شهر ها در کنار تصفیه خانه های اب شرب تصفیه خانه فاضلاب هم داشته باشند
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین