پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۹۹۴۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۵
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی گفت: طرح‌ها و پروژه‌های آب و فاضلاب آذربایجان غربی با اعتباری بالغ بر ۱۱ هزار میلیارد ریال از محل سرمایه گذاری بخش خصوصی به ۷۶ درصد پیشرفت فیزیکی رسید.

شعارسال: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی گفت: طرح‌ها و پروژه‌های آب و فاضلاب آذربایجان غربی با اعتباری بالغ بر ۱۱ هزار میلیارد ریال از محل سرمایه گذاری بخش خصوصی به ۷۶ درصد پیشرفت فیزیکی رسید.

رسول اکبری ، با اشاره به اهم دستاوردها و اقدامات شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی تاکید کرد: شرکت آب و فاضلاب استان 38 طرح و 97 پروژه آب و فاضلاب را از محل اعتبارات ملی، ملی استانی، احیای دریاچه ارومیه، مصوبات سفر، زیرساخت مساکن مهر و استانی جمعاً در حدود 11 هزار میلیارد ریال که یک هزار میلیارد ریال از محل سرمایه گذاری بخش خصوصی است با پیشرفت فیزیکی بالغ بر 76 درصد در دست اجرا دارد.

وی خاطرنشان کرد: با اتمام عملیات اجرایی این پروژه‌ها ظرفیت تأمین آب استان از 4/9 متر مکعب در ثانیه با 28 در صد رشد به 12 متر مکعب در ثانیه افزایش یافته و همچنین شاخص بهره‌مندی از شبکه جمع آوری و تصفیه بهداشتی فاضلاب از 63 درصد به 75 درصد ارتقا می‌یابد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی گفت: ظرفیت تأمین آب استان به 5.31 میلیون متر مکعب در سال از محل آب‌های سطحی وزیر زمینی رسیده و 541 کیلومتر احداث و توسعه شبکه و خط انتقال آب بوده است و استفاده از تکنولوژی‌های نوین در طراحی و اجرای پروژه‌های آب و فاضلاب از جمله تصفیه خانه‌های آب مهاباد و سلماس از دیگر اقدامات ماست.

اکبری با اشاره به دیگر اقدامات آب و فاضلاب آذربایجان غربی بیان کرد: احداث سامانه فاضلاب قره ضیاالدین با ظرفیت 7 هزار و 900 متر مکعب در شبانه روز و 63 کیلومتر شبکه جمع آوری فاضلاب به روش BOT و منابع داخلی شرکت با اعتبار 300 میلیارد ریال و احداث سامانه فاضلاب سردشت با ظرفیت 15 هزار و 500 متر مکعب در شبانه روز و 80 کیلومتر شبکه جمع آوری فاضلاب از محل اعتبارات عمرانی و منابع داخلی شرکت با اعتبار 300 میلیارد ریال از جمله کارهایی است که انجام شده است.

وی تصریح کرد: سامانه فاضلاب نقده با ظرفیت 23 هزار متر مکعب در شبانه روز و یک صد و 60 کیلومتر شبکه جمع آوری فاضلاب از محل اعتبارات عمرانی و منابع داخلی شرکت به میزان 500 میلیارد ریال و سامانه مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب خوی با ظرفیت 15 هزار متر مکعب در شبانه روز از محل اعتبارات عمرانی و منابع داخلی شرکت با اعتبار 397 میلیارد ریال احداث شده‌اند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی افزود: افزایش ظرفیت تصفیه فاضلاب به میزان یک صد هزار متر مکعب در شبانه روز از 200 هزار متر مکعب در سنوات گذشته به 300 هزار متر مکعب صورت گرفته و ظرفیت تصفیه خانه‌های فاضلاب از بدو تشکیل شرکت تا سال 1392 (حدود 20 سال) 20 هزار متر مکعب در شبانه روز است.

وی تاکید کرد: ظرفیت تصفیه خانه‌های فاضلاب در عرض 4 سال از سال 1392 تا 1396 یک صد هزار متر مکعب در شبانه روز افزایش یافته که نقده به ظرفیت 23 هزار و 370 متر مکعب، مدول دوم خوی 15 هزار متر مکعب، سردشت 15 هزار و 800 متر مکعب، مدول دوم ارومیه 40 هزار متر مکعب و قره ضیاالدین 7 هزار و 900 متر مکعب افزایش یافته است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 23 بهمن 1396، کدخبر: 1654402، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United States
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
0
0
خداکنه این طرح تو استانای دیگه هم به این سرعت و کیفیت بتونه تکمیل بشه
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین