پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۷۳۷
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۲
معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا گفت: سن مقصران تصادفات جاده‌ای در نوروز ۹۵ بین ۲۵ تا ۳۰ سال اعلام است.
شعار سال: سرهنگ عین الله جهانی، معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا و عضو ستاد هماهنگی خدمات سفرهای کشور گفت: تصادفات منجر به فوت در نوروز امسال ، ۴ درصد کاهش داشت. این درحالی است که سفرهای داخلی افزایش و سفرهای خارجی کاهش یافت و از سوی دیگر نیز شاهد بارش نزولات آسمانی در سراسر کشور بودیم. با این حال آمار نهایی را پزشکی قانونی تا یک ماه دیگر اعلام می‌کند.

به گفته معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا در نوروز ۹۵ سن مقصران تصادفات جاده‌ای بین ۲۵ تا ۳۰ بوده است که نشان می‌دهد این افراد از تجربه کافی برای رانندگی در جاده‌ها آن هم در جاده‌های لغزنده نداشته‌اند و خانواده‌ها باید دقت نظر بیشتری می‌کردند چون نباید افرادی که هنوز مهارت رانندگی در جاده را ندارند مسئولیت وسیله نقلیه را به عهده می گرفتند.

سرهنگ جهانی از دلایل اصلی واژگونی خودروها در نوروز امسال را خستگی و خواب‌آلودگی راننده‌ها و از سوی دیگر لغزندگی جاده‌ها اعلام کرد و گفت: واژگونی مهم‌ترین عامل تصادفات جاده‌ای بود که ۴۴ درصد سهم داشت.

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 17 فروردین 1395، کد مطلب: 3590489/، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین