پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۲۴۳
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۳
فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از افزایش پاسگاه‌های الکترونیکی این نیرو در سال 95 خبر داد.

شعار سال: سردار "حسین اشتری" در حاشیه بازدید از فرماندهی دریابانی استان مازندران در فریدونکنار، اظهار کرد: از لحاظ امنیتی، وضعیت مرزها مناسب است و دریابانی نیز از این لحاظ در آمادگی مناسبی به سر می‌برد.

وی تصریح کرد: با هماهنگی نیروی انتظامی و تامین تجهیزات دریابانی، می‌توانیم در آینده ماموریت‌های ییشتری را انجام دهیم.

فرمانده نیروی انتظامی همچنین با بیان اینکه برای افزایش نیروی انسانی در مرزبانی برنامه‌ای نداریم، گفت: ارتقای مرزبانی و دریابانی، تقویت حوزه‌های ماموریتی پلیس مبارزه با مواد مخدر، پلیس آگاهی و پلیس پیشگیری، از مهم‌ترین برنامه‌های نیروی انتظامی در سال جاری است.

اشتری افزود: به دنبال آن هستیم تا با افزایش تجهیزات پلیس راهور، شاهد وقوع کمتر تصادفات جاده‌ای و تلفات ناشی از آن باشیم.

وی با اشاره به اینکه به‌دنبال تحقق پاسگاه الکترونیکی هستیم و این امر در سال جدید اتفاق می‌افتد، گفت: هم اکنون برخی از پاسگاه‌های کشور الکترونیکی هستند و امیدواریم این تعداد در سال جاری افزایش پیدا کند.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری انتخاب شده است، گفت: این شعار را در سال جاری و در حوزه نیروی انتظامی جامه عمل می‌پوشانیم.

وی افزود: در نیروی انتظامی و در حوزه ماموریتی، برنامه‌ای برای تحقق این امر داریم که کسانی که می‌خواهند سرمایه‌گذاری و اقدام اقتصادی کنند و نیاز به تامین امنیت دارند می‌توانیم در خدمت آنها باشیم تا کارآفرینی با امنیت شکل بگیرد.

با اندكي اضافه و تلخيص برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 9 فروردین 1395، کد مطلب: 95010901632:www. isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین