پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۵۳۷
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۳
جانشین فرمانده انتظامی غرب استان تهران گفت: ایجاد امنیت مضاعف با استقرار ایستگاه‌های پلیس یکی از تمهیدات پلیس در نوروز 95 است.

شعار سال: افضل گلزاری با اشاره به تمهیدات ویژه پلیس برای تأمین امنیت مناطق غرب استان تهران در ایام تعطیلات نوروز 95 اظهار کرد: با توجه به مواصلاتی بودن راه‌های شهرستان‌های این استان و نزدیکی به پایتخت، به منظور تأمین امنیت مطلوب در جاده‌ها و شهرهای غرب استان تهران تمهیداتی اندیشیده شد.

وی تصریح کرد: نیروی انتظامی غرب استان تهران با افزایش واحدهای گشتی و استقرار پایگاه‌های ایست و بازرسی در مبادی ورودی و خروجی شهرها در ایام نوروز سعی داشته استامنیت و آسایش هرچه بیشتری را برای شهروندان فراهم کند.

جانشین فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران با اشاره به مسافرت‌های شهروندان در ایام نوروز و کاهش حضور مردم در منازل خاطر‌نشان کرد: رسیدگی به جرایمی همچون سرقت از جمله بخش‌هایی است که به‌طور ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفته است.

وی در پایان با اشاره به فعال بودن بیش از 56 ایستگاه در جاده‌های درون و برون‌شهری متذکر شد: ایجاد امنیت مضاعف با استقرار ایستگاه‌های پلیس یکی از تمهیدات پلیس در نوروز است و همچنین قرارگاه نوروزی از 25 اسفند سال گذشته به صورت شبانه‌روزی مشغول فعالیتاست.

با اندكي اضافه و تلخيص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 13 فروردین 1395، کد مطلب: -:www. farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین