پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۹۰۹
تاریخ انتشار : ۰۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۷
فرمانده ناجا به استفاده از 50هزار نیروی پلیس برای خدمت‌رسانی به زائران راهیان نور اشاره کرد و گفت: از این تعداد 6000 نفر به صورت مستقیم و سایرین به صورت غیرمستقیم خدمت رسانی می‌کنند.

شعار سال: فرمانده ناجا به استفاده از 50هزار نیروی پلیس برای خدمت‌رسانی به زائران راهیان نور اشاره کرد و گفت: از این تعداد 6000 نفر به صورت مستقیم و سایرین به صورت غیرمستقیم خدمت رسانی می‌کنند.

سردار حسین اشتری با بیان اینکه این مناطق انسان را به یاد شهدا و جانبازان می‌اندازد و تحولی اساسی در جامعه ایجاد می کند، گفت: این تحول به خاطر رزمندگانی است که برای رضای خدا و بدون هیچ چشمداشتی برای دفاع از اسلام به اینجا آمده و هدفشان خدمت به مردم ولبیک به امام راحل( ره) بوده است.

فرمانده ناجا با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا بر ارائه هرچه بهتر خدمات به زائرین مناطق جنگی گفت: امیدواریم با ارائه هرچه بهتر خدمات به زائرین ادای دین کرده باشیم.

رئیس پلیس کشور از افزایش 20درصدی اعزام کارکنان ناجا و خانواده آنان به مناطق جنگی خبرداد و اظهارکرد: امیدواریم تا پایان برنامه توسعه بتوانیم این ظرفیت را افزایش داده وهمه کارکنان در ناجا از این مناطق بازدید کنند.

اشتری با اشاره به اینکه سال گذشته 5میلیون نفر برای دیدار از این مناطق به مناطق جنگی رفته‌اند، گفت: امیدواریم با روحیه‌ای که در جوانان ما وجود دارد، این آمار هر سال بیش از پیش افزایش یابد.

فرمانده ناجا ضمن ابراز خرسندی از وضعیت امنیتی کشور اظهارکرد: وضعیت امنیتی در نقطه صفر مرزی ومناطق عملیاتی بسیار مطلوب و تاکنون هیچ مشکل امنیتی گزارش نشده است ولی با این وجود وضعیت امنیتی زائران افزایش یافته است.

به نقل از پایگاه خبری پلیس، اشتری که در ویژه برنامه راهیان نورسخن می‌گفت، افزود: با توجه به فرارسیدن روزهای پایانی سال، قرارگاه ترافیکی نوروزی از روز 25 اسفندماه و قرارگاه‌های نوروزی از روز گذشته برای خدمت به مردم در راستای تعطیلات نوروزی آغاز به کار کرده است.

وی در پایان با بیان اینکه تمهیدات لازم برای خدمت رسانی به مردم اندیشیده شده، به هموطنان توصیه کرد: برای حفظ سلامتی خود و خانواده‌هایشان در سفرهای نوروزی توصیه‌های همکاران ما را جدی بگیرند تا سفری ایمن و بدون حادثه داشته باشند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار خبر 1فروردین95 ، کدمطلب: www.isna.ir  94122917261   

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین