پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۱۸۴
تاریخ انتشار : ۰۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۶
رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس گفت: جوانان و نوجوانان در راهیان‌ نور اعلام می‌کنند ما هنوز استکبارستیزیم و این نکته قابل تاملی است.

شعار سال: حجت‌الاسلام حیدر مصلحی با اشاره به حضور کاروان‌ها در یادمان‌های دفاع مقدس اظهار کرد: این حضور نشانه مقابله با استکبار است، در دوران دفاع مقدس این مقابله به اوج خود رسید و جوانان ما در مقابل دشمن تا بن دندان مسلح ایستادگی کردند.

وی با بیان اینکه حضور جوانان و نوجوانان در این مناطق پاسخی به دنیای استکبار است که «ما آماده‌ایم» گفت: جوانان همچنان استکبار را دشمن می‌دانند و در مقابل آن می‌ایستند، اینان راه شهدا را ادامه می‌دهند، یکی از برنامه‌های دشمن، از بین بردن روح استکبارستیزی در ملت است.

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس تصریح کرد: جوانان و نوجوانان ما در راهیان‌نور اعلام می‌کنند که ما هنوز استکبارستیزیم و این یک نکته قابل تاملی است.

وی با بیان اینکه فضای دفاع مقدس در پرورش روحیه الهی و معنوی تاثیر بالایی داشته است، بیان کرد: دوستان و عزیزانی که به راهیان‌نور می‌روند، فضای دفاع مقدس برایشان یادآوری می‌شود.

مصلحی عنوان کرد: نکته مهم و قابل توجه آن است که در راهیان‌نور زائران با شهدا ارتباط برقرار می‌کنند.

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس خاطرنشان کرد: ما اعتقادمان آن است که خداوند متعال وقتی که در قرآن می‌فرماید: شهدا «احیا عند ربهم یرزقون» اند یعنی زنده‌ای هستند که دارند با خط و مشی خودشان جامعه جوان را مدیریت می‌کنند که در این مسیر قرار گیرند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاريخ انتشار: 8 فروردین 1395، کد خبر72026 : www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین