پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۶۹۱۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۸
دبیرقرارگاه مرکزی راهیان نور و گردشگری بسیج گفت: خارک نماد ایستادگی و مقاومت در دوران هشت سال دفاع مقدس است.

شعار سال: سردار یعقوب سلیمانی در سفرش به استان بوشهر، از منطقه عملیاتی خارک بازدید کرد.

دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج در حاشیه این بازدید اظهار کرد: شهید آتش، شهید دریا، شهید خشکی از ویژگی‌های جزیره خارک است.

وی ادامه داد: جزیره خارک در طول 2888 روز جنگ تحمیلی2834 بار مورد حمله بمب‌های رژیم بعثی قرار گرفت، اما با دلیری مردم و کارکنان صنعت نفت صادرات نفت از این جزیره حتی یک روز هم قطع نشد. دیدن مناطقی از این جزیره که در دوران دفاع مقدس شاهد رشادت و دلاوری رزمندگان بوده خالی از لطف نیست و این مهم در قالب طرح راهیان نور عملی شده است.امسال استقبال بسیار خوبی از طرح کاروان راهیان نور دریایی شده و با تدابیر اندیشیده شده مسافران نوروزی از این جزیره که نماد مقاومت بوده دیدن می‌کنند.

دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج خاطر نشان کرد: در جزیره خارگ که به عنوان نماد مقاومت در سطح کشور شناخته می‌شود، کاروان راهیان نور دریایی از نمایشگاه مقاومت خارگ در دوران دفاع مقدس، کشتی سوخته، شهدا گمنام، اسکله تی و مقبره امیرمحمد حنفی بازدید به عمل می‌آورند.

وی افزود: استان بوشهر در دفاع مقدس در عملیات‌های نیروی دریایی اعم از اسکورت کشتی تجاری در پدافند از جزایر و سواحل و عملیات‌های مقابله به مثل، حماسه‌های بزرگی را خلق کردند.

سردار سلیمانی در پایان تاکید کرد: نخستین برخورد با حضور بیگانگان در خلیج‌فارس توسط رزمندگان نیروی دریایی و سپاه در دوران جنگ تحمیلی رقم خورد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار 09 فروردین 1396، کد مطلب:96010902269 : www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۰
0
0
این نماد مقاومت بجز سکوی نفتی و اسکله بارگیری نفت، مابقی اش که بیابونه که
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین