پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۸۸۱۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۲
رئیس پلیس پیشگیری ناجا با بیان اینکه خدمت به مردم در ایام نوروز، ارتقاء منزلت پلیس را در پی داشته است، گفت: پیشگیری اجتماعی باید در اولویت اقدامات پلیس باشد.

شعار سال: سردار شرفی در جلسه قرارگاه نوروزی استان گیلان ضمن تبریک سال نو و ولادت امام جواد(ع) و تقدیر از فعالیت‌های مجموعه انتظامی استان درسال گذشته، اظهار داشت: با توجه به گستردگی و تنوع ماموریت‌های نیروی انتظامی، پلیس در ایام و مناسبت هایی نظیر تعطیلات نوروز، تابستان، انتخابات، ماه‌های محرم و صفر، اربعین، بازگشایی مدارس و غیره، به صورت آماده باش مشغول خدمت‌رسانی به شهروندان باشد.

وی مسئولیت پلیس برای حفظ نظم و امنیت را نیازمند فعالیت پیوسته و مستمر دانست و افزود: حضور موثر نیروی انتظامی برای یاری رساندن به مردم در ایام نوروز، ارتقاء منزلت پلیس را در پی داشته است.

وی، مدیریت ترافیک و کاهش تصادفات و تلفات ناشی از آن، ارائه خدمات مطلوب به مردم، موضوع تامین و حفظ امنیت و پیشگیری از جرایم را از موضوعات راهبردی از منظر فرمانده ناجا برشمرد و افزود: حضور فعالانه پلیس‌های تخصصی در صحنه، موجب شد تا امروز بهترین امنیت را در سطح منطقه داشته باشیم.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا با اشاره به اینکه علی رغم تحرکات دشمن در خارج و داخل کشور، مشکل خاصی در بحث نظم و امنیت کشور وجود ندارد، تصریح کرد: در بسیاری از بخش‌ها روند افزایشی جرایم کنترل شده، همچنین افزایش چشمگیر تعداد خودرو در کشور، رشد آمار تصادفات را در پی داشته که باید از تمامی ظرفیت ها برای مقابله با سوانح رانندگی بهره ببریم.

وی با بیان اینکه پیشگیری اجتماعی باید در اولویت اقدامات پلیس باشد، ادامه داد: استفاده از ظرفیت رسانه‌های جمعی، جلب مشارکت های مردمی و مسئول سازی آنها، از راهکارهای اصلی پیشگیری اجتماعی به شمار می آید.

براساس گزارش سایت پلیس، رئیس پلیس پیشگیری ناجا با تاکید بر اینکه 88 درصد از مراجعه کنندگان به ناجا از عملکرد پلیس رضایت دارند، گفت: حساسیت، مسئولیت‌پذیری، سخت کوشی و رویکرد حرفه‌ای برای پلیس ضروری است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی پارسینه، تاریخ 9 فروردین 97، کد مطلب: 419356: www.parsine.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۰
0
0
به پاس وجود نیروی انتظامی مقتدر در کشور امنیت کشور ما به خوبی تامین شده است
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین