پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۴۴۶۳
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۱
فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی (ناجا) با تاکید بر ارتقای آمادگی رزمی و جسمی سربازان، گفت: سربازان با ورزش روح خود را بسازند و با توانمندی جسمی و روحی بالا، ماموریت های خود را به نحو مطلوب انجام دهند.

شعارسال: سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری، در جمع کارکنان و سربازان مرکز آموزش مرزبانی محمد رسول الله ناجا در بیرجند، افزود: در این مرکز حدود دو هزار و 500 نفر از جوانان ایران اسلامی در حال آموزش هستند.

وی ادامه داد: جوانان این سرزمین نه تنها برای یک دوره کوتاه در خدمت نیروی انتظامی هستند بلکه افتخار یک نسل و عزت ایران اسلامی به شمار می آیند.

وی با اشاره به اینکه جوانان امروز از ظرفیت بالایی برخوردارند و دارای افتخار زیادی نیز هستند، بیان کرد: لباس مقدس سربازی بر تن جوانان غیور مردانی است که برای برقراری امنیت، نظم و آرامش کشور تلاش می کنند، باید به داشتن چنین عزیزان دلیر مرد افتخار کرد.

وی خطاب به سربازان گفت: بعد از گذراندن دوره مقدس سربازی برای زندگی آماده تر خواهید شد و با تلاش و همت خود میهن اسلامی و کشور سرافراز ایران را می سازید.

به گفته وی براساس دیدگاه دین مبین اسلام، نظام مقدس جمهوری اسلامی و نیز در بیانات مقام معظم رهبری از جوانان به عنوان بالاترین سرمایه های کشور یاد شده است.

سردار اشتری افزود: فرماندهی معظم کل قوا دیدار خود با جوانان را به عنوان بهترین لحظات زندگی شان یاد می کنند.

وی اظهار کرد: در کشورمان به داشتن منابع، تجهیزات، امکانات و نیز سرزمین کهن و تاریخی خود افتخار می کنیم، اما شما جوانان غیور، بالاترین افتخار و مهمترین سرمایه انسانی به شمار می آیید.

وی به اهمیت آموزش و نقش تاثیرگذار آن در اجرای ماموریت ها اشاره کرد و گفت: با پیگیری های مستمر، قرارگاه آموزش جهادی در ناجا راه اندازی شد که نتیجه آن کاهش تلفات و خسارات در نیروی انتظامی بوده است.

وی خطاب به سربازان مرکز آموزش مرزبانی محمد رسول الله ناجا، گفت: به هر میزان که آموزش ها را به نحو احسن فرا بگیرید قطعا در زمان خدمت نیز برای شما مفید است به گونه ای که اشراف بالاتری در اجرای ماموریت های خود خواهید داشت لذا بایستی با چشمی باز و توانمندی بالا، بنیه دفاعی خود را ارتقا دهید.

وی به سربازان توصیه کرد: در دوران خدمت هرچه می توانند به معنویت خود بیفزایید زیرا محیط شما، محیطی معنوی و جهادی است که عطر شهید گمنام، فضا را عطرآگین کرده است.

وی اضافه کرد: با حضور شما سربازان و همه رزمندگان عزیز در مرزبانی و انتظامی، امنیت کشور مثال زدنی است.

فرمانده نیروی انتظامی یادآور شد: من از مردم شریف خراسان جنوبی و مرزنشینان شیعه و سنی که تحت لوای جمهوری اسلامی ایران در کنار یکدیگر به فکر آبادانی و پیشرفت کشور و استان خود هستند، تشکر می کنم.

وی گفت: دشمن با توجه به قدرت و بنیه دفاعی ما نمی تواند قصد شومی برای کشورمان داشته باشد، قدرت دفاعی، تجهیزاتی و نیروی متدین و آماده به رزم ما از هر تهدید جلوگیری می کند.

گفتنی است فرمانده ناجا روز یکشنبه با حضور در مرکز آموزش مرزبانی محمد رسول الله ناجا در بیرجند با کارکنان این مرکز دیدار و از آمادگی، توان رزمی و دفاعی آن بازید کرد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 13دی1395، کدخبر: 82370575: www.irna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین