پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۰۲۱۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۱
سناتور بلندپایه روس در نشست پارلمانی سازمان امنیت و همکاری اروپا تاکید کرد که گفت‌وگوها در باره مقابله با تروریسم و بطور کلی مسائل امنیتی جهان نباید سیاسی شوند.
شعارسال:سناتور بلندپایه روس در نشست پارلمانی سازمان امنیت و همکاری اروپا تاکید کرد که گفت‌وگوها در باره مقابله با تروریسم و بطور کلی مسائل امنیتی جهان نباید سیاسی شوند.

به نقل از خبرگزاری «تاس»، "ولادیمیر جباروف" معاون اول رئیس کمیته امور بین الملل شورای فدراسیون (سنای) روسیه در سخنرانی خود در نشست تابستانی شورای پارلمانی سازمان امنیت و همکاری اروپا در برلین، اعلام کرد که طرف روسی آمادگی کامل دارد تا مذاکرات غیرسیاسی را در رابطه با مبارزه مشترک با تروریسم و در مسائل امنیتی انجام دهد.

وی گفت: «امروزه کشورهای عضو ناتو و اتحادیه اروپا باید به این سئوال پاسخ دهند که ساختار امنیتی جهان را چگونه می بینند: جدا و در رویارویی با روسیه، یا متحد و بر اساس همکاری برای مقابله با تهدیدات مشترک؟ متاسفانه در شرایط کنونی ساختارهای چندجانبه بین المللی نه برای بازگرداندن اعتماد متقابل، بلکه برعکس برای اعمال فشار بر روسیه و محدودسازی گفت‌وگوها مورد استفاده قرار می گیرند.»

این سناتور یادآور شد: «تلاش می‌شود چهره خصمانه‌ای از روسیه به جامعه جهانی نشان داده شده که هیچ ارتباطی با واقعیت ندارد. با این وجود ما از مذاکرات برای حل و فصل مشکلات حمایت می کنیم و معتقدیم که در شرایط کنونی باید برای مقابله با چالش‌ها و تهدیدات مشترک جهانی همکاری داشت.»

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار18تیر 97، کد خبر: 1771768 ، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۹
0
0
در ایران متاسفانه این گونه است که هر مسئله ای را به سمت سیاست ما میبریم و آنرا سیاسی میکنیم , باید آن را از جنبه ی خودش بررسی کنیم
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین