پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۳۵۷۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۲:۵۲
دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل گفت: دنیا باید قدردان ایران و محور مقاومت باشد که تهدید بزرگ تروریسم را از سر منطقه دور کرده است.
شعارسال: حسین امیرعبداللهیان امروز (یکشنبه 20 خرداد) در حاشیه اولین سالگرد شهادت جمعی از کارکنان و هموطنان در حادثه تروریستی مجلس شورای اسلامی درخصوص ادعاهای آمریکا مبنی بر مبارزه با تروریسم گفت: آمریکایی ها دروغ می گویند، آمریکایی ها در سالیان گذشته عملاً در کنار داعش بودند، این در حالی است که طرف جدی مبارزه با داعش ایران، حزب الله لبنان و محور مقاومت و البته روسیه در سوریه بود.

وی ادامه داد: شاهد بودیم که ترامپ در اعلام استراتژی 2018 آمریکا به صراحت دروغ گفت و تاکید کرد ما داعش را در عراق و سوریه از بین بردیم.

امیرعبداللهیان تاکید کرد: مراسم امروز و وجود شهدای مدافع حرم و حادثه تروریستی و اقدامات مدافعان حرم موید این نکته است که در اصل ایران و متحدان آن در کنار ارتش عراق و سوریه نقش مهمی در مبارزه با تروریسم داشته اند و دنیا باید قدردان ایران و محور مقاومت باشد.

دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل گفت: جمهوری اسلامی ایران تا زمانی که حکومت سوریه تصمیم داشته باشد از کمک های مستشاری ایران استفاده کند، با قدرت در سوریه می ماند، حتی اگر لازم باشد در هر نقطه از سوریه به درخواست دولت سوریه عملیاتی علیه تروریست ها سازماندهی شود، این اقدام با قدرت انجام خواهد شد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری آنا ، تاریخ انتشار: 20 خرداد 1397 ، کدخبر: 395559 ، www.ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۱
0
0
آمریکا خنده دار است که واقعا با تروریسم مبارزه کند چرا که خود عامل پیدایش آن در منطقه بوده است
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین