پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۴۷۱۶
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۷
سخنگوی وزارت خارجه حمله موشکی اسراییل به حومه دمشق را به شدت محکوم کرد. خطیب زاده پاسخگو نمودن «رژیم آپارتایدی» تل آویو در قبال اینگونه «جنایات ضد انسانی» را از اهداف محور مقاومت در منطقه دانست.

شعار سال:سخنگوی وزارت خارجه حمله موشکی اسراییل به حومه دمشق را به شدت محکوم کرد.
 
سعید خطیب زاده، سخنگوی وزارت امور خارجه به دنبال جنایت روز گذشته رژیم صهیونیستی در حمله موشکی به حومه دمشق که به شهادت دو نیروی مدافع حرم از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منجرشد، ضمن عرض تبریک و تسلیت به خانواده این دو شهید گرانقدر و هم رزمان ایشان در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اقدام جنایت کارانه برگرفته از خوی تجاوزگری، اشغال و ترور رژیم صهیونیستی را به شدت محکوم کرد.
 
سخنگوی وزارت امور خارجه با تاکید بر قطعیت بی‌مکافات نگذاشتن این گستاخی‌ و عملیات‌های ماشین ترور رژیم کودک کش صهیونیستی، پاسخگو نمودن این رژیم آپارتایدی در قبال اینگونه جنایات ضد انسانی را از اهداف محور مقاومت در منطقه دانست.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه خبری تحلیلی انتخاب  ، تاریخ انتشار: 18 اسفند 1400، کدخبر: ، www.entekhab.ir،666140

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین