پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۰۹۸۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۰۴:۳۴
وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد: همزمان با نشست رهبران روسیه و آمریکا در شهر هلسینکی فنلاند، ولادیمیر پوتین، وزیر خارجه روسیه و مایک پامپئو، همتای آمریکایی وی نیز با یکدیگر دیدار خواهند کرد. قرار است رهبران روسیه و آمریکا در دیدار هلسینکی افق‌های توسعه روابط میان دو کشور و همچنین مهمترین موضوعات منطقه‌ای و بین‌المللی را بررسی کنند.
شعارسال: وزرای خارجه آمریکا و روسیه شانزدهم ماه جاری میلادی در فنلاند دیدار می‌کنند.

به نقل از النشره، وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد: همزمان با نشست رهبران روسیه و آمریکا در شهر هلسینکی فنلاند، ولادیمیر پوتین، وزیر خارجه روسیه و مایک پامپئو، همتای آمریکایی وی نیز با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

قرار است رهبران روسیه و آمریکا در دیدار هلسینکی افق‌های توسعه روابط میان دو کشور و همچنین مهمترین موضوعات منطقه‌ای و بین‌المللی را بررسی کنند.

پوتین و ترامپ پیش از این دو بار، یک بار در حاشیه نشست گروه ۲۰ در هامبورگ و بار دیگر در حاشیه نشست‌های سازمان آسیا اقیانوسیه در ویتنام دیدار کرده بودند.

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا اعلام کرده که در دیدار پیش رو با پوتین مسئله سوریه، اوکراین و موضوع مداخله روسیه در انتخابات ۲۰۱۶ آمریکا را بررسی خواهد کرد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از پایگاه خبری تحلیلی انتخاب ، تاریخ انتشار: 22 تیر 1397 ، کدخبر: 418682 ، www.entekhab.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۳
0
0
ا.ح75
خدا کند موضوع ایران هم این ها در گفت و گو هایشان قرا دهند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۴
0
0
با تشکر از سایت خوبتون و پوشش خوب اخبار سیاسی
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین