پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۱۱۳۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۷
جانشین فرماندهی سپاه پاسداران در مراسم معارفه فرمانده جدید سپاه سیستان و بلوچستان با بیان اینکه حزب الله لبنان مانع تحقق رویای نیل تا فرات صهیونیست‌ها شد؛ گفت: همه آرمان‌های دشمنان ما فرویخته است.
شعارسال: سردار سلامی صبح امروز در مراسم معارفه فرمانده جدید سپاه پاسداران استان سیستان و بلوچستان ضمن قدردانی از زحمات فرمانده پیشین این استان با ذکر رشادت‌های مردم این منطقه گفت: سیستان و بلوچستان سینه ستبر ایران اسلامی است، سرزمین جوانمردی‌ها و تجلی وحدت و همدلی حول محور اسلام و ایران عزیز است.

سردار سلامی افزود: ما در همه بازی‌های جهانی اول دفاع می‌کنیم اما به‌سرعت توپ را در نیمه بعدی بازی به دروازه دشمن می‌کشانیم.

جانشین فرمانده کل‌ سپاه افزود: ما اول دفاع کردیم اما به‌سرعت توانستیم تمرکز دشمن را از کشور دور کنیم و ایران امن شد و مسیر آرمش و پیشرفت و جاودانگی را پیش گرفت.

وی ادامه داد: امروز هیچ سلاحی نیست که در داخل کشور با بهترین کیفیت سیستم‌های جهانی تولید نشود.

جانشین فرمانده کل سپاه بیان کرد: همان دشمنان بزرگ که اجماع بزرگی را فرومی‌ریزند در مقابل قدرت ما منزوی و منتشر و پراکنده شدند.

وی ادامه داد: همه آرمان‌های دشمنان ما فروریخته است، صهیونیست‌ها می‌خواستند از مدیترانه تا فرات را تصرف کنند، اما یک حزب‌الله در آنجا تمام رویاهای آن‌ها را فروریخت.

سردار سلامی افزود: به نام اسلام می‌خواستند سوریه را تصرف کنند، اما امروز صهیونیست‌ها در کنار مرزها با گوش نه از بی‌سیم‌ها می‌شنوند، لهجه‌های ایرانی، افغانی، عراقی، لبنانی و پاکستانی یعنی آن نیروی بین‌الملل برای از بین بردن استکبار شکل‌گرفته است.

به گزارش فارس، جانشین فرمانده کل سپاه گفت: دشمن با استفاده از ترویج تفکر تکفیری به داعش جغرافیا داند و اقتصادشان را پویا کرد اما راه به‌جایی نبرد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از جامعه خبری تحلیلی الف ، تاریخ انتشار: 23 تیر 1397 ، کدخبر: 3970423091 ، www.alef.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۳
0
0
ا.ف75
واقعا در طول تاریخ هیچ کسی نتونسته در برابر حزبی وایسه که رنگ و بوی خدایی داشته
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین