پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۱۵۱۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۹
نماینده آستارا در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اهمیت وجود تعهد، تخصص و خوش اخلاقی در مدیران دستگاه ها، گفت: بداخلاقی مدیران با مردم مهمترین معضل نظام اداری کشور است.

شعارسال: ولی داداشی بعدازظهر شنبه در جمع خبرنگاران در محل دفتر مراجعات مردمی نماینده آستارا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه متاسفانه سیستم اداری کشور معیوب است، اظهار کرد: کار نمایندگان مجلس، عزل و نصب نیست و در این رابطه نمایندگان مجلس تنها باید وظیفه قانونی خود را انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه در گذشته در شهرستان مرزی آستارا اجازه رشد به نیروهای بومی داده نشده است، افزود: از مدیران ارشد دستگاه های اجرایی استان گیلان انتظار می رود از نیروهای متخصص و متعهد بومی در این شهرستان مرزنشین استفاده کنند.

وی بحث روادید مرزی و لغو ویزا از طرف جمهوری آذربایجان را یکی از مطالبات جدی مرزنشینان آستارایی عنوان کرد و گفت: شهرستان مرزی آستارا به عنوان یک شهرستان مرزنشین باید از این امتیاز برخوردار بوده و وزارت خارجه باید پیگیر این موضوع باشد.

داداشی غفلت درخصوص پیگیری گذر مرزی از ناحیه وزارت امور خارجه ایران مطرح کرد و افزود: در این‌ باره سه نشست تخصصی با وزیر خارجه برگزار شد که در هر سه نشست، وزیر مربوطه قول حل این موضوع را دادند و تاکنون در این رابطه به وعده‌های داده شده عمل نشده است.

نماینده آستارا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه به زودی در راس هیئتی جهت رایزنی در مورد لغو روادید و ایجاد تسهیلات پاس گذر مرزی (۴۵) کیلومتری عازم کشور جمهوری آذربایجان خواهیم شد، گفت: مناسبات و ظرفیت‌های بسیار خوبی بین مردم و دولت جمهوری آذربایجان و جمهوری اسلامی ایران وجود دارد و امیدوارم وجود این مناسبات و ظرفیت‌ها در برطرف شدن مشکل گذر مرزی اتباع ایران نقش تأثیرگذاری ایفا کند.

داداشی با اشاره به اینکه یکی از آسیب‌های که تمام دولت‌ها، مجلس‌ها و مردم را تهدید می‌کند این بوده که دولت ها اعم از اصلاح طلب و اصول گرا با لابی‌گری اقتصادی و معنوی افراد خود را وارد خانه ملت می‌کنند، افزود: این نقطه‌ضعف در مجلس دهم بیش از دیگر مجلس‌ها است و نمایندگان مجلس در برابر اقدامات دولت خیلی کوتاه می آیند.

عملکرد مجلس دهم نمره قبولی نمی گیرد

نماینده آستارا در مجلس شواری اسلامی با تاکید بر اینکه دولت در راستای ایفای قانون باید از مجلس تمکین کند، گفت: عملکرد مجلس دهم نمره خوبی ندارد، زیرا برخی از نمایندگان مجلس به‌جای دفاع از حقوق و مطالبات مردم در برابر برخی اقدامات دولت کوتاهی کرده و با توجه به اینکه وظیفه نمایندگان خانه ملت دفاع از حق مردم بوده نه دولت، انتظار داریم که نمایندگان هوادار مردم باشند.

عملکرد مجلس دهم نمره خوبی ندارد، زیرا برخی از نمایندگان مجلس به‌جای دفاع از حقوق و مطالبات مردم در برابر برخی اقدامات دولت کوتاهی کرده اند

داداشی با اشاره به فعالیت های کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی اظهارکرد: رسیدگی به شکایت از طرز کار قوای سه‌گانه وظیفه اصلی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی است.

وی رسیدگی به تخلفات فوتبالی، زمین‌خواری، رسیدگی به شکایت از طرز کار فرودگاه‌ها، هواپیمایی کشوری و همچنین شکایت از شهرداری‌ها و برخورد با مسئولینی که در رأس امور شرکت‌های تجاری هستند از جمله پرونده‌های بررسی‌شده توسط کمیسیون اصل نود عنوان و تصریح کرد: بیشترین شکایت ارسالی به کمیسیون اصل نود مجلس مربوط به شهرداری‌ها است.

وی با اشاره به اینکه افزایش شکایت از شهرداری‌ها نشان می‌دهد که یک نارضایتی عمومی از طرز کار شهرداری‌ها در سطح کشور وجود دارد که باید بررسی شود، ادامه داد: کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی در راستای تخلف زدایی نقش مهمی دارد.

نماینده آستارا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به آخرین وضعیت پروژه‌های عمرانی آستارا، اظهار کرد: روند احداث بیمارستان لوندویل شهرستان آستارا در بروکراسی‌های اداری گیر کرده و با مشارکت دولت و همچنین با اعتبار بنیاد علوی این بیمارستان در دست احداث است.

داداشی به اتمام ساخت استخر نیمه کاره آستارا با اختصاص ۷۰۰ میلیون تومان و همچنین زمین چمن مصنوعی ورزشگاه آستارا با اختصاص یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار اشاره کرد و افزود: کار ساخت و تحویل این دو پروژه ورزشی تا پایان سال جاری به اتمام می رسید.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 24تیر1397، کدخبر: 4346683: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۹
0
0
مدیران خودشون رو بالاتر از مردم میدونن
این خود برتر بینی سبب میشه که جامعه از دولت جدا بشن
م.ص76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین