پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۴۱۶۷۵
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۴
هیئت وزیران به پیشنهاد وزارت صنعت، معدن و تجارت ماده 10 آیین نامه اجرایی قانون مقررات صادرات و واردات با موضوع صدور، تمدید، ابطال، تعلیق و رتبه بندی قانون مقررات صادرات و واردات را اصلاح کرد.

شعار سال: وزارت صنعت، معدن و تجارت با توجه به تخلفات و سوء استفاده های صورت گرفته از کارت‏های بازرگانی،خواستار اصلاح ماده 10 آیین نامه اجرایی قانون مقررات صادرات و واردات با موضوع صدور، تمدید، ابطال، تعلیق و رتبه بندی قانون مقررات صادرات و واردات شده بود.

از جمله دلایل مطرح شده برای اصلاح این آیین‌نامه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1- تفاهمات کارگروه ویژه مشترک با حضور نایب رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معدن و کشاورزی ایران و رییس اتاق تهران و رییس سازمان توسعه تجارت ایران مبنی بر نحوه صدور، تمدید، ابطال، تعلیق و رتبه بندی این کارت ها.

2- تصویب موضوع در جلسه مورخ 20 /3 /1397 کمیته ماده (1) آیین نامه اجرایی قانون مقررات صادرات و واردات.

بر این اساس هیئت وزیران در جلسه 13 تیر 1397 ، ماده 10 آییننامه اجرایی قانون مقررات صادرات و واردات موضوع تصویبنامه شماره 1395/ت16هـ مورخ 6 اردیبهشت 1373 و اصلاحات بعدی آن را اصلاح کرد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت دفتر هیئت دولت، تاریخ 23 تیر 97، کد مطلب: 3732: www.cabinetoffice.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین