پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۲۹۷۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۱
تبصره اول حذف و تبصره دوم باقی ماند که خبر آن نیز منتشر شد و البته در حین رای‌گیری دستور دوم مجمع عکسی گرفته نشد. لیکن در برخی رسانه‌ها این گونه مطرح شد که عکس منتشر شده مربوط به رای‌گیری دستور دوم بود.
شعارسال: سخنگوی شورای نگهبان در یادداشتی با عنوان «یک رأی، یک خبر و یک عکس البته بی‌ربط» در مورد جلسه روز شنبه مجمع تشخیص مصلحت نظام توضیح داد.

عباسعلی کدخدایی در یادداشتی در کانال سروش خود نوشت:

باسمه تعالی

یک رای، یک خبر و یک عکس البته بی‌ربط!

امروز مجمع تشخیص مصلحت نظام دو دستور اختلافی بین مجلس و شورای نگهبان را بررسی کرد. دستور اول مربوط به طرح دو فوریتی مجلس در خصوص تمدید مهلت جذب اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای و مالی سال ۱۳۹۶ کل کشور تا پایان شهریور ماه بود که از سوی شورای نگهبان مواجه با ایراد اصل ۵۲ قانون اساسی شده بود.

اعضا محترم مجمع تشخیص ضمن تایید نظر شورای نگهبان، برای حل مشکل دولت در سال جاری اجازه‌ای را فقط برای امسال به دولت دادند.

معمولا خبرنگاران و عکاسان رسانه‌ها ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۱ حضور پیدا کرده و از صحن مجمع عکس و فیلم تهیه می‌کنند. در حین رسیدگی به دستور اول عکس و فیلم تهیه و البته منتشر گردید.

دستور دوم مربوط به مصوبه مجلس راجع به اصلاح قانون شوراهای اسلامی شهر و روستا بود که دربرگیرنده دو تبصره بود. تبصره اول حذف و تبصره دوم باقی ماند که خبر آن نیز منتشر شد و البته در حین رای‌گیری دستور دوم مجمع عکسی گرفته نشد. لیکن در برخی رسانه‌ها این گونه مطرح شد که عکس منتشر شده مربوط به رای‌گیری دستور دوم بود.

خبر و رای درست بود لیکن عکس بی‌ربط!

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از پایگاه خبری تحلیلی فرارو ، تاریخ انتشار: 31 تیر 1397 ، کدخبر: 368247 ، www.fararu.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۳۱
0
0
ا.ف75
امان از این رسانه ها و شیطنت هایی که تمومی نداره واقعا
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۳۱
0
0
ماشالله دست به تکذیب همه هم که خوبه
ن.ف83
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۱
0
0
چرا باید این خبر های کذب و این عکس های کذب منتشر بشه
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین